dTd Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hei! Jeg har en wd 160 gig s-ata harddisk. jeg har kjøpt meg en ny wd 250 gig s-ata2 harddisk. jeg har lest på dette forumet at s-ata 1 og s-ata 2 skal fint klare å kjøre sammen. men det jeg lurer på er ossen oppsett trenger jeg? altså er det noe spesielt jeg trenger å gjøre om i bios eller noe?? eller er det bare å sette inn den nye disken og starte opp? har msi k8n neo platinium hk....
Moltrez Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Er vel bare å sette den inn i S-ATA porten, så er du ferdig. Men hovedkortet ditt, som jeg kan se, støtter vel ikke S-ATA"2", så da blir harddisken som en vanlig S-ATA harddisk. Eneste du trenger er en S-ATA kabel, strømkabel og harddisken
dTd Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Skrevet 16. desember 2005 er klar over at det ikke støtter s-ata2 men jeg gadd ikke å lage en ny konto i en annen butikk for å kjøpe s-ata1 harddisk. så er jeg litt mer fremtidsrettet hehe men det var fint at det ikke er noe spesielt å gjøre da takker for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå