SimDaDim Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Hei Har nå tatt opp et gammelt og godt spill/map, nemmelig azure. Men jeg klarer ikke å ta level 41! Det er de store dragene. Klarer knapt å ta noe liv av dem. De er imune mot magi, og hverken flame, trorden, is, poisen eller acis tårn klarer å bite på den. Hvordan tar jeg den egentelig? Endret 15. desember 2005 av SimDaDim
nikrus Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hei Har nå tatt opp et gammelt og godt spill/map, nemmelig azure. Men jeg klarer ikke å ta level 41! Det er de store dragene. Klarer knapt å ta noe liv av dem. De er imune mot magi, og hverken flame, trorden, is, poisen eller acis tårn klarer å bite på den. Hvordan tar jeg den egentelig? 5299417[/snapback] wand eller melee den?
SimDaDim Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Som på norsk betyr? Takk for svar, men skjønner ikke helt hva du mener
Shaper^ Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Melee er sånn, hvis 2 mennesker i virkeligheten begynner å sloss, så er det melee.. Wand er noe jeg ikke vet hva er
SimDaDim Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Enda mer forvirret..... Går det ann å eks nevne en unit eller et tårn som klarer å drepe de?
nikrus Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Wand = Skytte med en tryllestav Melee = Det vil si nær kamp, sverd mot sverd, stav mot stav! enklere forklaring finner jeg ikke
nikrus Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Wand = Skytte med en tryllestav Melee = Det vil si nær kamp, sverd mot sverd, stav mot stav! enklere forklaring finner jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå