Howard_ Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hei, jeg bruker et exsound conch 5.1 headset som funger kjempe bra,med unntak av i bf2, jeg får ikke til å aktivere bak,senter og sub høtalerene (stereo med andre ord) Noen som har et usb 5.1 headset og vet hvordan man får det til å fungere? Jeg vet at det skal gå, det virket før jeg reinstalerte windows, men jeg er ikke i stand til å finne en løsning på det. Dette har jeg prøvd så langt: -Satt på 5.1 i høytalerinnstillinger -Lastet ned codec pakker -Bannet -Prøv alle innstillinger i bf2 software\hardware, medium high osv Setter pris på alle forslag
MrLee Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 har du drivere til lydkort der du kan stille høytaleroppsett? Jeg hadde iallefall store problemer med å få 5.1 før jeg fikk stillt inn 5.1 på høytaleroppsett både i windows settings på kontrollpanel OG i driverene til lydkortet...
Howard_ Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Har prøvd det nå, men ikke noe endring. Noen andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå