dudley.no 0 Report post Posted December 15, 2005 På elkjøp så selges Halo2 m/headset(ubrukelig på 360?) og 3 måneder LIVE for 299,- Skal ha Halo2 så kan jeg da kjøpe denne boksen og registrere for 3 nye måneder? Må jeg eventuelt starte ny konto eller bare fortsette den gratis måneden som fulgte 360? Quote Share this post Link to post
Wooho 0 Report post Posted December 15, 2005 Nå har jeg også kjøpt en lignende pakke (dog ikke på Elkjøp eller med headsett), men fikk en kupong der det stod 2 måneder gratis Live. Men på kupongen står det "Tilbudet gjelder 01.08.04 - 31.03.05". Altså det er ubrukelig nå. Dette har jeg ikke satt i praksis da jeg fortsatt har en ca 18 dager igjen av mitt gratis 1 måneders Live på X-Box 360. Men skal prøve koden etter at gratis Live medlemskapet går ut. Var jeg deg ville jeg heller kjøpt denne i Tin. Komplett solgte denne for 99,- for en stund siden men ser ut til at de har tatt den vekk fra salget. Quote Share this post Link to post
Deathie 1 Report post Posted December 16, 2005 På elkjøp så selges Halo2 m/headset(ubrukelig på 360?) og 3 måneder LIVE for 299,-Skal ha Halo2 så kan jeg da kjøpe denne boksen og registrere for 3 nye måneder? Må jeg eventuelt starte ny konto eller bare fortsette den gratis måneden som fulgte 360? 5297495[/snapback] Du kan ikke fortsette med de 3 månedene på det gamertaget du allerede har valgt. Du kan derimot lage en ny account(les: nytt gamertag) og spille alle spill gratis over Live i 3 måneder. (...)Men skal prøve koden etter at gratis Live medlemskapet går ut. (...) Dette funker nok dessverre ikke. Her selv prøvd det. Eneste utveien for deg nå, er å enten skaffe deg en ny tomåneders account eller fortsette og betale for den du allerede har begynt på. Quote Share this post Link to post