Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Angående overgang fra Firstmile til Nextgentel


Anbefalte innlegg

Fikk følgende mail fra Nextgentel i dag

Hei xxxx                                        Kundenr: xxxxxx

Tidligere kundenr: xxxx

 

Velkommen som bredbåndsbruker.

 

Da du fikk ruteren i posten fikk du også et brev fra oss med din nye epostadresse. Mange velger å gå over til denne når de blir kunder hos oss.

Du kan selvfølgelig velge å benytte en annen epostadresse enn broadparkadressen, men husk da å gå inn på dine kundesider http://www.nextgentel.no/kundesider/ og legg inn den epostadressen du vil at vi skal benytte for å kontakte deg.

 

Slik gjør du:

- Under \"Mitt Abonnement\" velger du Kontaktinfo.

- Logg inn med ditt brukernavn og passord.

- Sett inn foretrukne epostadresse i feltet ”E-post” og klikk ”Fullfør”.

 

For spørsmål eller henvendelser ber vi deg ringe oss på 07979 (hverdager 8-21, lørdag 10-17) eller benytte kontaktskjemaet på våre kundesider http://www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema/.

Eventuelle svar til denne epostadressen blir dessverre ikke lest.

 

Se forøvrig også http://nextgentel.no/kundesider. Her vil du blant annet finne en spørsmål- og svarside.

 

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel FM

 

Problemet er at jeg ikke har fått noe brev fra NGT/FM, regner med at jeg heller ikke skal ha noen ny router? Noen andre som kan bekrefte det? Lurer også på hva slags brukernavn jeg kan ha fått, bruker de noen bestemt nøkkel utifra navn? Hadde vært fint om noen kunne komme med et eksempel. Ellers får jeg vel bare vente på svar fra NGT kundeservice...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk samme e-post i dag selv.

Hva de mener med dette, er en gåte.

Hverken brev eller ruter er mottat her, ei heller har jeg bestilt det. Jeg klarer meg fint med brdbåndsmodemet jeg engang fikk av Firstmile.

 

Flere Firstmile kunder som har fått denne mailen idag?

Endret av ullevål
Lenke til kommentar

Fikk også begge disse mailene. Avklarte med NGT, de var enige i at mail nr. 1 bare var tull, og de skulle sende noe passord etc. i posten. Har heller ikke fått faktura fra FM på 2 mnd.

FM abonnementet mitt har fungert utmerket, ikke noe tull så langt og tror jeg har fått den hastighetenm jeg har betaløt for. At de heller ikke har fersket at jeg sa opp fasttelefonen for 3/4 år siden gjør jo heller ikke noe, så bredbåndet koster meg under 200,- per mnd. Fungerer bra med IP-telfoni fra TeleVoip, til tross for en del krøll med å komme igang (men det var TeleVoip sitt ansvar)

Lenke til kommentar

Har fått samme tulle mail. Har logget på NGT sine sider med kundenummer og postnummer og kikket litt og de er jo greie nok de. Litt forvirrende er det hvor fakturaer dukker opp og sånt, men forventer det blir ryddetopp tidlig på nyåret.

 

Det som irriterer meg er at jeg nå bruker helpdesken til NGT, infrastruktur og liner til NGT og jeg betaler mer enn NGT "ine gamle kunder gjør. Dette er jo helt andre forutsetninger enn når jeg kjøpte meg Firstmile. Føler meg litt forlatt på flåten min og at en ikke bryr seg så mye lengre.

 

Har 2Mbit SHDSL idag, men vurderer ADSL 2 eller andre alternativer ganske så aktivt nå. Hadde håpet på fiber, men virker ikke som om noen vil levere det til meg enda selv om jeg godt kunne gitt 10 000 for å få noen til å dra kabelen (bor i Oslo).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...