AiKi Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Lastet ned Americas Army nå, og startet med treningen. Den første gikk fint, men den andre har jeg litt problemer med. Ved hinderet der stemmen sier "Get up that wall, across the beam, and down the net", har jeg problemer når jeg kommer til toppen. For å komme opp den skrå "trappen" må jeg hoppe endel, når jeg kommer til toppen får jeg beskjeden "That's maybe your way, but thats not the Army way!". Hvordan er det meningen at jeg skal klare den? Jeg blir sprø snart av å høre at jeg ikke gjør det på "The Army"'s måte... Når jeg tenker etter, var det dette som gjorde at jeg ga opp AA, og begynte med BF 1942 istedet... EDIT: La til screenshot. Endret 14. desember 2005 av kjehaako
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hmm, det er vel bare og følge instruksene han gir deg. Jeg løp bare opp på den, men du burde treffe madrassen(e)... Det er slik jeg husker det...
Steina Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Bare spring, ikke hopp, og hold deg mellom de røde pinnene som stikker opp fra bakken.
ttt Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Dette er eit konkret spørsmål som det ikkje trengs ein diskusjon rundt for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Tråd flyttes.
AiKi Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Hm, det funker ikke å løpe opp, for å komme opp trinnene må jeg hoppe. Nå gikk det, men nå maser stemmen om at jeg gjør feil når jeg er halvveis nedover nettet. Blir lei etterhvert. Noen som kunne gjort dette for meg, det er vel bare å gi brukernavn og passord, og logge inn på egen maskin. Send PM hvis noen har lyst. Takker for svar
Steina Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Du holder deg imellom de røde pinnene ja? Ikke spring utenfor dem. Det er jo ingen sak, og jeg kunne gjort det for det hadde det ikke vært pga at jeg ikke har nett hjemme for tiden (Telenor)
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg kan hjelpe han, har klart omtrent alle tingene, mangler bare den siste Special Forces treninga!
AiKi Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Skrevet 16. desember 2005 Da får du en PM med bruker/pass, når jeg bare har endret litt på passordet. Det holder at du fikser Obstacle Course.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå