Gå til innhold

Båt Simulator til pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ports of call XXL.

det er det eneste båt spillet eg har, vil ikkje kalle det en simulator.

det eneste du gjør er å trykke hvor båten skal, og fylle disel. + så er pengene tjent. (er et tjene penger spill)

Skrevet
Vet noen om noen båt simulatorer til pc (store båter ikkje krik) :!:

5292556[/snapback]

Denne er gratis, Bennet Boat Simulator. Og her kan du laste ned Motor Boat Simulator, som til og med har norske naturperler å farte i :yes: .

Skrevet (endret)
Vet noen om noen båt simulatorer til pc (store båter ikkje krik) :!:

5292556[/snapback]

Denne er gratis, Bennet Boat Simulator. Og her kan du laste ned Motor Boat Simulator, som til og med har norske naturperler å farte i :yes: .

5292752[/snapback]

Syns Motor Boat Simulator er for urealistisk når det gjelder fart og fysikk generelt :ermm:

Edit:

Hadde også håpt at en eller annen luring kunne komt med ett spill der du faktisk står på broen til store skip og selvfølgelig mindre skip og du faktisk kunne ta oppdrag som i "the real world!"

Hadde jo faktisk vert ett spill jeg hadde ofra mye tid på :)

Endret av HiTeCk
Skrevet

Hvis du har en ting på seilbåter må jeg få lov til å anbefale Virtual Skipper serien. 4-eren er nå nylig blitt sluppet, og man kan si at det hele ser meget pent ut.. Offisielle siden finner du her.

Jeg har selv spillt demoen, og det virker meget bra, selv om jeg da har liten kunnskap om seilbåter og båter generelt. Dog er spillet visuelt sett en pærle. Man kan stille inn på forskjellige moduser alt ettersom hvor realistisk man ønsker spillet. For deg blir da det kanskje simulator.

Du kan jo forsøke demoen, og se om du liker det. Fullversjonen har vist støtte for å lage egne baner, egne skins til seilbåtene ol. Virker veldig bra. Og etter det jeg vet fra Nadeos Trackmania spill så er det kvalitet du kjøper.

Snorre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...