Gå til innhold

Rare farger på PGR3


twicedice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
XBoxen din har begynt å gå til helvete. Har hørt om masse lignende problemer. Tror det er pga GPU`en er overopphetet.

5295452[/snapback]

Har du evne til å prøve å finne frem noe for å backe deg opp eller skal du bare gå rundt å slenge ut slikt?

Er dette et så kjent fenomen? Del det med forumet i mer enn en setning så skal jeg tro deg. Kilder?

Lenke til kommentar
XBoxen din har begynt å gå til helvete. Har hørt om masse lignende problemer. Tror det er pga GPU`en er overopphetet.

5295452[/snapback]

Har du evne til å prøve å finne frem noe for å backe deg opp eller skal du bare gå rundt å slenge ut slikt?

Er dette et så kjent fenomen? Del det med forumet i mer enn en setning så skal jeg tro deg. Kilder?

5295471[/snapback]

 

Kjent fenomen med grafikkort på PC når de er blitt for varme. Også lest om flere tilfeller på 360 hvor dette har skjedd.

Lenke til kommentar
XBoxen din har begynt å gå til helvete. Har hørt om masse lignende problemer. Tror det er pga GPU`en er overopphetet.

5295452[/snapback]

Har du evne til å prøve å finne frem noe for å backe deg opp eller skal du bare gå rundt å slenge ut slikt?

Er dette et så kjent fenomen? Del det med forumet i mer enn en setning så skal jeg tro deg. Kilder?

5295471[/snapback]

 

Kjent fenomen med grafikkort på PC når de er blitt for varme. Også lest om flere tilfeller på 360 hvor dette har skjedd.

5295508[/snapback]

Igjen ingen kilder

Lenke til kommentar
Kjent fenomen med grafikkort på PC når de er blitt for varme. Også lest om flere tilfeller på 360 hvor dette har skjedd.

Gi oss noen linker da. Det burde være enkelt hvis det er et så vanlig problem at du har lest det flere steder, ikke sant?

 

Selv frekventerer jeg ulike Xbox og PS3-forum på nettet og har ikke sett dette nevnt en eneste gang.

Lenke til kommentar

Internett er stort. Husker ikke hvor jeg leste det. Litt her og der. Hvorfor skulle jeg lyve om det forresten? Dette er jo et ganske kjent problem med grafikkort som blir for varme til PC. Hvilke andre mer sannsynlige løsninger har dere å komme med da? Ser ikke de noe sted.

 

66233637_ecf8080d9a_m.jpg

66233640_3684575bac_m.jpg

 

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=462241

 

Overoppheting kan gi forskjellig utslag, som bildene over og som i dette tilfellet at fargene fucker opp.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg hadde sub`en stående under tven sin i ett år. Når han flyttet den vekk kom det slike farger som du snakker om. Da var det snakk om en magnetisk forstyrrelse som larsen snakka om. Prøv og sette høytalerne som du evt hadde der før ved tven. Da forsvant de hos han vertfall ;)

Lenke til kommentar
Internett er stort. Husker ikke hvor jeg leste det. Litt her og der. Hvorfor skulle jeg lyve om det forresten? Dette er jo et ganske kjent problem med grafikkort som blir for varme til PC. Hvilke andre mer sannsynlige løsninger har dere å komme med da? Ser ikke de noe sted.

 

Overoppheting kan gi forskjellig utslag, som bildene over og som i dette tilfellet at fargene fucker opp.

5295708[/snapback]

 

Her var det jo snakk om "rare farger" i kantene på skjermen, noe som høres ut som typisk magnetiske forstyrrelser. Har ikke hørt om akkurat et slikt problem med overoppheting, da det pleier å gjelde hele skjermen, men kan jo selvfølgelig hende at det er det.

Lenke til kommentar
Det var første gang jeg prøvde xboxen så at den var varm hørtes tvilsomt ut.

Bruker ikke tven til å se tv og har høytalerne stående tett inntil tven, skal prøve å flytte dem å se om det blir berdre.

5296848[/snapback]

 

Er ikke så veldig lurt å ha uskjermete høytalere nær tv'en (det inkluderer det meste utenom pc-høytalere og centerhøytalere).

Lenke til kommentar
Det var første gang jeg prøvde xboxen så at den var varm hørtes tvilsomt ut.

Bruker ikke tven til å se tv og har høytalerne stående tett inntil tven, skal prøve å flytte dem å se om det blir berdre.

5296848[/snapback]

 

Er ikke så veldig lurt å ha uskjermete høytalere nær tv'en (det inkluderer det meste utenom pc-høytalere og centerhøytalere).

5296879[/snapback]

Jepp....Overoppheting er nok utelukket slik Fedorov påstår.

 

At du har høytalerene så nærme skjermen kan mye sannsynlig ha laget permanente skader på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...