LowBalls Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Hei! noen idioter har kødda med mailen min, bytta passordet. så jeg ikke får kommet meg inn på den. så da lurte jeg på om noen kjente til et sånt password hack program? jeg trenger det seriøst, har mange viktige mail der Endret 15. desember 2005 av alex91
sirtommen Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) hadde det vært så enkelt så jeg tror ikke det finnes noe slikt verktøy. EDIT: måtte legge til noe Endret 14. desember 2005 av Missy TommeN
SGE7000 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hei! noen idioter har kødda med mailen min, bytta passordet. så jeg ikke får kommet meg inn på den. så da lurte jeg på om noen kjente til et sånt password hack program? jeg trenger det seriøst, har mange viktige mail der 5291673[/snapback] har du ikke sånn "hemmelig spørsmål"-greie?
LowBalls Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Hei! noen idioter har kødda med mailen min, bytta passordet. så jeg ikke får kommet meg inn på den. så da lurte jeg på om noen kjente til et sånt password hack program? jeg trenger det seriøst, har mange viktige mail der 5291673[/snapback] har du ikke sånn "hemmelig spørsmål"-greie? 5291702[/snapback] jo... men jeg husker ikke hva jeg svarte
Slettetavmeg Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Å bruteforce'e passordet på en gmail-konto er nok ikke det smarteste du kan finne på å gjøre for å si det sånn... Sorry.
LowBalls Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 (endret) Å bruteforce'e passordet på en gmail-konto er nok ikke det smarteste du kan finne på å gjøre for å si det sånn... Sorry. 5292011[/snapback] men vet du åssen man gjør det? EDIT: mitt 600 innlegg her i hw forumet Endret 14. desember 2005 av alex91
vstr Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 kunne tenkt meg ett slikt program selv. har mistet passordet til ene mail kontoen min eg
ikkeno Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Du kan bare glemme det. Det er nok ingen her som har kunskaper eller vil gjøre det du ber om...
Gjakmarrja Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Bruteforce er vel bare et program som prøver ut alle de kombinasjonene vi har av forkjellige lengder og tegn. Dette krever skills, for viss det ikke finnes et slikt program til akkurat gmail så må skrive et selv... skal du få jobben gjort i år.. må du bruke multithreading og flere porter... Men tror det er litt ulovlig.. er ikke sikker Er programmerer selv... og kan godt ta på meg dette prosjektet for en klekkelig sum Endret 14. desember 2005 av chills
LowBalls Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Bruteforce er vel bare et program som prøver ut alle de kombinasjonene vi har av forkjellige lengder og tegn. Dette krever skills, for viss det ikke finnes et slikt program til akkurat gmail så må skrive et selv... skal du få jobben gjort i år.. må du bruke multithreading og flere porter... Men tror det er litt ulovlig.. er ikke sikker Er programmerer selv... og kan godt ta på meg dette prosjektet for en klekkelig sum 5293749[/snapback] Du kunne ikke bare gjort det gratis?
Gjakmarrja Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Du vet at et slikt prosjekt som dette ikke er gjort på 1 timer sant? Tja... ligge eksamener og tentamener til side gratis.. for å lage dette :!: Dessuten, så vet jeg ikke om gmail sporer ip til gjentatte forsøk, noe jeg ville gjort viss jeg laga deres systemer, så bare sperrer det programmet jeg lager uansett... Skal du gå om det... må du lage en trojan som funker som proxy server... stress..
ze5400 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Gmail bruker som alle andre mail blokking av iper etter gjentatte gale påloggingsforsøk. Og det er ulovelig å brutforce passord med mindre du har tillatelse fra gmail (Det får du ikke...)
AKIRAx77 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Uten veldig store resurser og tid vil det du ber om være umulig. Det er en grunn til at tjenesten her så mange brukere. Og de som har kommet seg inn på lignende tjenester var ikke via passord, men feil i serveren. Men her er jo hva gmail forteller deg om saken: If you do not provide a secondary email address, Google may be unable to verify your identity and will not be able to contact or help you if there is a problem with your account. Så hvis du ikke har opprettet en sekundær mail adresse, eller ikke kommer på hva du svarte (noe du bør hvis du tenker lenge nok.) Så er du nok desverre ute å kjører. Annse alle de mailene for tapt. AKIRA
NooN Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 du kan jo bare finne ut hvilken av kameratene dine som har bytta passordet, å "tvinge" han til å si det
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hvordan vet vi at du ikke bare vil vite det for å komme inn på din kompis' mail for å fucke? :!: Men seriøst, om noen her visste hvordan de skulle komme seg inn på andres gmail-kontoer skal jeg love deg at de ikke hadde fortalt det til deg
morra Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Vet ikke, men du kan prøve å kontakte dem. Vet ikke egentlig om de kan hjelpe, men det er kanskje verdt et forsøk? Edit: La ikke merke til AKIRAx24s innlegg. Virker altså bare hvis du har gitt en alternativ email-adresse til gmail. Endret 14. desember 2005 av morra
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Vet ikke, men du kan prøve å kontakte dem. Vet ikke egentlig om de kan hjelpe, men det er kanskje verdt et forsøk? Edit: La ikke merke til AKIRAx24s innlegg. Virker altså bare hvis du har gitt en alternativ email-adresse til gmail. 5294158[/snapback] Er en grunn til at de har gjort slik at du kan ha en kontaktadresse, for uten den vil de ikke gi ut noe passord samma hvor mye du kan bevise at kontoen er din
xanonymx Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Vet ikke, men du kan prøve å kontakte dem. Vet ikke egentlig om de kan hjelpe, men det er kanskje verdt et forsøk? Edit: La ikke merke til AKIRAx24s innlegg. Virker altså bare hvis du har gitt en alternativ email-adresse til gmail. 5294158[/snapback] Hvis du har den eposten du fikk da du opprettet gmail kontoen og har en alternativ adresse. Hvis du sender en mail til de og forklarer problemet og sender med opplysninger fra den mailen du fikk da du opprettet. Da kan du gjerne være heldig. Du kan jo også spør om det er noe mer du må si for å bevise at det er din konto.
LowBalls Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Problem løst ikke begynn å le eller mobb når dere leser dette her, er ganske flau nå jeg hadde glemt at jeg hadde add'a et 1tall bak på passordet mitt, så det skulle bli vanskeligere å komme inn på den for andre... men lurte meg selv der ja uansett, takk for at dere ivertfall har prøvd å hjelpe meg
Mythos Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Så den idioten som kødda med mailen din var deg selv? Litt glemsk kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå