JaguarXKR 0 Report post Posted December 13, 2005 Har tenkt å kjøpe et spill som julegave til en kamerat som er i militæret, men som får julepermisjon. Hvilket krigsspill anbefales som det beste valget? Krav: - Mest realistisk som mulig - 2 spillere spiller samtidig på lag (delt skjerm) (ikke et must, men et pluss) - Vedkommende har kun PS2, altså verken XBOX eller PC-spill Quote Share this post Link to post
T homas 5 Report post Posted December 14, 2005 kanskje kriger vennen din har lyst på en pause fra kriginga?? Quote Share this post Link to post
Litejk 6 Report post Posted December 14, 2005 kremt, men jeg tror du kan kjøpe ett annet spill enn noe som har med krig og gjøre Hehe men over til saken, Brothers In arms er kjekt, og Soocom, bortsett fra elendig kontroll Quote Share this post Link to post
LarzZzZz 0 Report post Posted December 14, 2005 Ja, kanskje noe annet hadde vært bra mye ødeleggelse og drap i Burnout spillene + det er realistisk Quote Share this post Link to post
bensinkanna 0 Report post Posted December 14, 2005 Battlefield: Modern Combat Quote Share this post Link to post
Snorre 206 Report post Posted December 15, 2005 Vel, Battlefield 2: Modern Combat virker jo bra utifra de anmeldelsene jeg har sett. Og i motsetning til PC-versjonen har jo kosnollversjonen en rimelig god Singleplayer-del (singpleplayer kan regnes som ikke-eksisterende på PC-versjon, me mindre en innstallerer mods). Dog tror jeg kanskje din miltante venn kanskje kunne hatt godt av å gjøre noe annet en nettopp å krige. Dog skal jeg ikke blande meg borti sånnt Quote Share this post Link to post
MarkusG 0 Report post Posted December 15, 2005 Ja, kanskje noe annet hadde vært bra mye ødeleggelse og drap i Burnout spillene + det er realistisk 5294058[/snapback] Burnout realistisk!? :!: Quote Share this post Link to post
Deathie 1 Report post Posted December 16, 2005 Ja, kanskje noe annet hadde vært bra mye ødeleggelse og drap i Burnout spillene + det er realistisk 5294058[/snapback] Burnout realistisk!? :!: 5297942[/snapback] Hva med heller å holde oss til topic? Kan anbefale Ghost Recon serien. Er ikke sikker på om det er cooperative play eller om man kan spille split screen online. På vanlig multiplayer burde det dog virke, selv om jeg ikke har testet det ut. Quote Share this post Link to post
trondtrond 3 Report post Posted December 16, 2005 Ja, kanskje noe annet hadde vært bra mye ødeleggelse og drap i Burnout spillene + det er realistisk 5294058[/snapback] Burnout realistisk!? :!: 5297942[/snapback] burnout er vel noe av det mindre realistiske slaget+ at det er bilspill, noe som ikke har noenting med topic å gjøre! Socom og Battlefield2! de er fine de! Quote Share this post Link to post
MarkusG 0 Report post Posted December 16, 2005 Beklager men måtte bare kommentere det, tror battlefield 2 er rimelig bra ja... Quote Share this post Link to post
Snorre 206 Report post Posted December 16, 2005 Hold dere On-Topic folkens. Mannen spurte etter realistiske krigsspill, ikke bilspill uansett hvor realistiske eller urealistiske de måtte være. Snorre Quote Share this post Link to post
LarzZzZz 0 Report post Posted December 17, 2005 Jeg vet han sa krigsspill, og jeg mener ikke Burnout er veldig realistisk men bare et spill som kanskje virker litt mer avslappene enn krig hele tiden som en kommenterte. Men jeg anbefaler Battlefield 2: Modern Combat, så blir det ikke mer styr ut ifra dette. Quote Share this post Link to post