Jump to content
Sign in to follow this  
JaguarXKR

Hvilket krigsspill til PS2 anbefales?

Recommended Posts

Har tenkt å kjøpe et spill som julegave til en kamerat som er i militæret, men som får julepermisjon. Hvilket krigsspill anbefales som det beste valget?

Krav:

- Mest realistisk som mulig

- 2 spillere spiller samtidig på lag (delt skjerm) (ikke et must, men et pluss)

- Vedkommende har kun PS2, altså verken XBOX eller PC-spill ;)

kremt, men jeg tror du kan kjøpe ett annet spill enn noe som har med krig og gjøre :D

Hehe men over til saken, Brothers In arms er kjekt, og Soocom, bortsett fra elendig kontroll

Vel, Battlefield 2: Modern Combat virker jo bra utifra de anmeldelsene jeg har sett. Og i motsetning til PC-versjonen har jo kosnollversjonen en rimelig god Singleplayer-del (singpleplayer kan regnes som ikke-eksisterende på PC-versjon, me mindre en innstallerer mods).

Dog tror jeg kanskje din miltante venn kanskje kunne hatt godt av å gjøre noe annet en nettopp å krige. Dog skal jeg ikke blande meg borti sånnt ;)

Ja, kanskje noe annet hadde vært bra  :cool: mye ødeleggelse og drap i Burnout spillene + det er realistisk

5294058[/snapback]

Burnout realistisk!? :!:

5297942[/snapback]

Hva med heller å holde oss til topic? :hrm:

Kan anbefale Ghost Recon serien. Er ikke sikker på om det er cooperative play eller om man kan spille split screen online. På vanlig multiplayer burde det dog virke, selv om jeg ikke har testet det ut.

Ja, kanskje noe annet hadde vært bra  :cool: mye ødeleggelse og drap i Burnout spillene + det er realistisk

5294058[/snapback]

Burnout realistisk!? :!:

5297942[/snapback]

burnout er vel noe av det mindre realistiske slaget+ at det er bilspill, noe som ikke har noenting med topic å gjøre!

Socom og Battlefield2! de er fine de!

Hold dere On-Topic folkens. Mannen spurte etter realistiske krigsspill, ikke bilspill uansett hvor realistiske eller urealistiske de måtte være.

Snorre :)

Jeg vet han sa krigsspill, og jeg mener ikke Burnout er veldig realistisk :) men bare et spill som kanskje virker litt mer avslappene enn krig hele tiden som en kommenterte. Men jeg anbefaler Battlefield 2: Modern Combat, så blir det ikke mer styr ut ifra dette.