-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Først må jeg bare si at hvis denne tråden er ulovlig eller noe så skal jeg slette den med en gang. Bare send meg en PM, eller skriv det direkte her. Over til det jeg lurer på: En venn av meg ville at jeg skulle laste ned noe via BitTorrent. Men ingen ting begynner å laste ned? Det jeg vil laste ned er inne på BitTorrent og sånt, men det står bare på 0%. Logoen til programmet står oppei høyret hjørne og det er en "bom" over den. Hvis jeg holder musa over står det: "Firewalled/Nated". Ettersom at vi får internett igjennom jobben til pappa pga. hjemmekontor kan ikke jeg fikse på noe brannmur greier (tror jeg iallefall). Er det pga. det at ingen ting vil laste seg ned? Takker for svar. Endret 13. desember 2005 av xerminx
Tordenflesk Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Ettersom at vi får internett igjennom jobben til pappa pga. hjemmekontor kan ikke jeg fikse på noe brannmur greier (tror jeg iallefall). Er det pga. det at ingen ting vil laste seg ned? eeexactly!
L O G I M A N Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Det er nok brannmuren ja. Og en nnen ting. Selve bittorent er ikke ulovlig. Det er bare en måte å dele filer på et nettverk. Det er om filene en kopierer er piratkopiert eller deles uten tillatelse som er ulovlig.
Lars-H Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Tenkte å lage en tråd om noe lignende selv, men spør heller her: Hvordan fungerer det systemet egentlig (er det noen som orker å forklare?), og må man dele ting der? fikk ikke til helt, for det skjedde ingenting når jeg åpna torrenten. Den ville ikke downloade...
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Ok, takk for svar. Vet dere om en måte jeg kan få fikset sånn at det går ann å laste ned? Brannmuren er ikke på selve pcen.
Lars-H Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) dobbelpost. sorry ... Endret 13. desember 2005 av Lar5
Lars-H Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 btw, er Lost-episoder ulovlig å laste ned? ps. De som HAR gått på norsk tv.
Tordenflesk Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hvordan fungerer det systemet egentlig (er det noen som orker å forklare?), og må man dele ting der? http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=U...G=Google+Search
Lars-H Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) det er ikke internettet, men routeren det er brannmur på. Endret 13. desember 2005 av Lar5
Slettetavmeg Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Lar5: Ja, det er ulovlig å laste ned tv-episoder. Er det brannmur/NAT i routeren din må du forwarde porter. Sjekk ut www.portforward.com, der har de instruksjoner for de aller aller fleste routere. Edit: leif Endret 7. januar 2012 av Slettetavmeg
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Jeg mener ruteren... Den har vi forøvrgi også fått av jobben til pappa.. Skal sjekke den siden!
Lars-H Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Lar5: Ja, det er ulovlig å laste ned tv-episoder. 5289662[/snapback] okay. -ikke at jeg gjør det, men jeg bare lurte...
-Jungeldyret Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Fant ut at jeg ikke kommer inn på routeren for å fikse det... Siden vi har fått den av jobben til pappa så kan jeg ikke passordet :/
Christian. Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Bittorrent skal fungere med brannmur om portene ikke er blokket helt, ta heller og skjell hvilken port du har i settings og sjekk at denne ikke er blokkert på siden du vill laste ned noe fra (Går utifra at du laster lovelige ting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå