Gå til innhold

Penger til Epic mount


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det sånn at i wow at du kan tjene penger på mange forskjellig vis..

Mange muligeheter her, skal nevne noen som kan hjelpe deg på vei.

Regner med at du er lvl60 og at du har makset skinning/leather?

Det finnes utallige guider der ute om åssen du kan tjene mye gold i wow, det var en kar som brukte utrykket at man må ha mye penger for å tjene mye penger og denne støtter jeg.

Det vil si at du bruker leatherworkinga di for alt den er verdt, at du drar til AH for å kjøpe matrialer og ikke farmer noe som helst, dette vil da korte ned tiden betraktelig og du kan konsentrere deg om å sjekke ut priser på AH og lage utstyr deretter.

Men som sagt dette krever at man har endel penger fra før noe som jeg ser at du har.. :)

 

Eller så kan du prøve på din ide om å vente på et eller 2 epic dropp og få solgt denne på AH for en pen slump grunker.

 

Du kan også finne deg noen gode steder for å farme dropps rundt om i wow verdenen.

Skal prøve å finne noen gode guider til deg men kan ta litt tid siden jeg er på jobb akkurat nå.. (hehe)

Lenke til kommentar

Jeg mekket det jeg kunne av blå items av de materialene jeg hadde i banken. type Dawn Edge.

 

Så tok bare å tømte banken for alt av gems og rubiner osv osv. Bare legge det på AH til riktig tid så er det alltids lett å selge.

 

Er det slik med epic mounten som lvl 40 mounten at en rank 4 person kan kjøpe den og gi den til meg?

Lenke til kommentar
Jeg mekket det jeg kunne av blå items av de materialene jeg hadde i banken. type Dawn Edge.

 

Så tok bare å tømte banken for alt av gems og rubiner osv osv. Bare legge det på AH til riktig tid så er det alltids lett å selge.

 

Er det slik med epic mounten som lvl 40 mounten at en rank 4 person kan kjøpe den og gi den til meg?

5288235[/snapback]

 

En mount er BoE ja.

En rank 4 + honored kan kjøpe en mount til deg for 810g

Lenke til kommentar

Bruke tid på Ah kan man og tjene mye penger på, kjøp large brilliant shards og greater eternal essence for lite gull ved å by på det med short tid igjen, og legg de ut igjen med høy bid og normal BO. selger nesten alltid og du kan tjene 2-3 gull per stk uten å gjøre noe som helst.

 

Du kan og lage deg en alt med enchanting, og kjøpe grønne og blå ting på AH med samme taktikk for så og dissenchante det og selge komponents. En kompis av meg tjener rått med penger på det. Jeg orker ikke å stå der så mye ;)

Lenke til kommentar

Hvis du har tribal LW med devilsaur pattern så er d bare å dra til ungoro å farme disse en dag. Druids klarer lett å farme disse på egen hånd. Har du tribla LW så er d bare å mekke devilsaur gauntlets og devilsaur leggings som selger for rimelig høye priser på AH.

Hvis du ikke har tribal LW eller kan ikke lage devilsaur settet så kan du bare farme skinn..De går også for høye priser på AH.

 

Etterhver så finner du ut hvor de enkelte devilsaurene går (paths) og da kan du farme flere skinn i timen. Klart 14-16 skinn i timen.

 

Har klart å farme 1 devilsaur med rogue (med crappy gear).

Warriors klarer enkelt å farme solo. også paladins skal ikke ha noe problem.

Prøvde en gang med Holypriest som forøverig gikk ganske dårlig :D hehe

 

 

Devilsaur gauntlets

 

Devilsaur Leggings

 

Devilsaur leather

Endret av Marsan
Lenke til kommentar
prøv å farme demoner sør i winterspring...  2% for eye of shadows :)

200-300g rett i kassa...

 

har selv funnet 3 på egenhånd, så det ble ca. 20g repair totalt tenker jeg... 

root - starfire - root - starfire..  enklere blir det nesten ikke.. :)

5288217[/snapback]

 

Nice, hvor finner jeg dem? Langt sør?

Hvilken level er dem?

Lenke til kommentar
prøv å farme demoner sør i winterspring...  2% for eye of shadows :)

200-300g rett i kassa...

 

har selv funnet 3 på egenhånd, så det ble ca. 20g repair totalt tenker jeg... 

root - starfire - root - starfire..  enklere blir det nesten ikke.. :)

5288217[/snapback]

 

Nice, hvor finner jeg dem? Langt sør?

Hvilken level er dem?

5289466[/snapback]

 

60 Eliter, GLHF. Darkwhisper Gorge heter stedet.

Endret av ctv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...