Heineoen Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hei! Har en stund brukt Nero og dbpowerAmp. Ser ut som jeg ikke har lissens til det lenger eller noe sånt? Men finnes det noen graits programmer som har samme fungsjonalitet og med like god lydkvalitet? Og gjerne også en cd database med artistnavn over internett.
gozzer Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 På generelt grunnlag vil jeg anbefale deg MediaMonkey (www.mediamonkey.com). Har brukt rip/konvertering kun et par ganger, men resultatet var upåklagelig.
Slettetavmeg Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg bruker CDex til å rippe med. Funker utmerket og henter info til tag'ene fra CDDB.
Heineoen Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Testet det Media Monkey programmet.. Men: Unlimited MP3 encoding er jo kun i Gold versjon! (ikke GRATIS)
iMono Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hva skal du bruke det til da? Hvis du skal brenne kompatible CD'er til cd-spilleren din, kan du gjøre dette helt gratis. Men hvis du derimot skal konvertere fra et format til et annet, må du betale etter en viss periode. Hvis du er villig til å betale 19.95$ (omtrent 160 kroner) for en livstidslisens, så kan du for all del gjøre det.
Heineoen Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 Hva skal du bruke det til da? Hvis du skal brenne kompatible CD'er til cd-spilleren din, kan du gjøre dette helt gratis. Men hvis du derimot skal konvertere fra et format til et annet, må du betale etter en viss periode. Hvis du er villig til å betale 19.95$ (omtrent 160 kroner) for en livstidslisens, så kan du for all del gjøre det. 5293013[/snapback] Skal jo bruke det til å konvertere filfromat seff? Har noen bla .wav filer jeg skulle hatt som Mp3 Så det finnes ingen gratis konvertere?
Chevelle Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Audiograbber og lame dekoder er begge gratis og er noe av det bedre. Og begge deler er gratis. Finner alt du trenger her.
Wipeout Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 EAC og lame er alt du trenger. Sjekk også ut ATWindsors glimrende guide her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå