Laughing Madcap Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Ofte når jeg fullfører quest, eller får en så blir alt stille en stund jeg disconnecter. Internetten er bort og jeg må starte pcn på nytt. Har en HP Bærbar med: Radeon 9200 Intel Centrino 1.7ghz Windows XP Vet ikke hvis det hjelper men har Realtek RTL8139 C+ Fast Ethernet NIC nettverks kort. Har hørt nå snakk om at man skal åpne porter?
nahojdat Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Slet med akkurat samme problem med en pc tidligere (stasjonær) og da var det nettverkskortet som var problemet..
bidz Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Hadde samme problem. Søkte diverse plasser etter en løsning, og kom fram til at jeg måtte gå inn i driver innstillingene for nettverkskortet (Device Manager) og slå av "Checksum Offload". Etter jeg gjorde det har jeg aldri hatt dette problemet igjen. Men spørs om det varierer på nettverkskort, siden jeg har Nforce3 innebygd kort. Men uansett, se i driver innstillingene for nettverskortet ditt om du finner noe lignende valg og slå av.
iStephano Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ok... installerte WoW nå, det tok meg drit lang tid og innstallere den, 30 - 45 min før jeg fikk gått inn og spilt.. Men når jeg var inne i spillet så var jeg der i 2min så kræsjer hele pc og den rebooter.. Noen som har opplevd lignende? Satt i hele går og spilte FEAR å bf2 uten problemer så nå skjønner jeg ingen ting.. Får ikke spilt Noen som har noen tips?
Laughing Madcap Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Hadde samme problem. Søkte diverse plasser etter en løsning, og kom fram til at jeg måtte gå inn i driver innstillingene for nettverkskortet (Device Manager) og slå av "Checksum Offload". Etter jeg gjorde det har jeg aldri hatt dette problemet igjen. Men spørs om det varierer på nettverkskort, siden jeg har Nforce3 innebygd kort. Men uansett, se i driver innstillingene for nettverskortet ditt om du finner noe lignende valg og slå av. 5283648[/snapback] Takk for svaret. gikk in i enhets behandling, fant noen som het "Task Offload" som sto på "Checksum", satt det på All Disable. Skal se hvordan det funker nå. Legger in screenshot så du ser hvordan det ser ut på mitt nettverkskort.
shabador Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Etter at du har satt Checksum Offload kan det være smart å fjerne mappen WDB fra WoW-mappen din. Denne inneholder cache-filer som kan være korrupte.
Laughing Madcap Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 (endret) Etter at du har satt Checksum Offload kan det være smart å fjerne mappen WDB fra WoW-mappen din. Denne inneholder cache-filer som kan være korrupte. 5284748[/snapback] Hva menes med det? Edit: et spørsmål til, hva er checksum Offload, hva er vitsen med at det er på? Endret 12. desember 2005 av Sebbe
Plomma2 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Gå inn i Wow mappa di (/WorldofWarcraft/) og fjern den ene mappa som ligger der ned navn WDB. Den vil bli opprettet når du starter spillet på nytt.
Laughing Madcap Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Har skjedd en gang idag siden jeg gjorde det dere sa. Noen som har noen andre tips? *desperat*
RubberJohnny Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Har skjedd en gang idag siden jeg gjorde det dere sa. Noen som har noen andre tips? *desperat* 5287380[/snapback] Hva har skjedd?
Intimvask Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Har skjedd en gang idag siden jeg gjorde det dere sa. Noen som har noen andre tips? *desperat* 5287380[/snapback] Hva har skjedd? 5287526[/snapback] Les hele tråden før du spør!
iStephano Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 spør her jeg siden denne posten er litt rundt det spørsmålet "hjelp meg" hehe Har på antialiasing i wow på fullt. Men kan ikke se det akkuratt.. LEste et sted at man måtte skru av noe for og få det på. Men husker det ikke, noen som veit som ville være snill nå i jule tider og gi meg et hint
Zindex Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Are you frequently getting disconnected from World of Warcraft? http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01686p3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå