the_totning 0 Report post Posted December 11, 2005 Jeg er på leting etter en alraight cs,s clan med hjemme side og minimum 10 members. Fant ikke igjen de beste scorene mine men her er et fra en server jeg var på i dag. Har teamspeak msn xfire. The_totning@hotmail.com Dan. like_cs.bmp Quote Share this post Link to post
Ghost Of Death 0 Report post Posted December 11, 2005 Ehm, ikke for å være slem, men score betyr NULL og NIKS i clansammenheng. Jeg kunne spilt på office og fått 40-50 kills og 10 deaths på 30 minutter, det som betyr noe er strategi. Alt dreier seg om å være en lagspiller og være strategisk i clansammenheng. Jeg vil ikke påstå at jeg er über i CSS. Så istedenfor å vise scores bør du bare søke om en try der du viser dine egenskaper som en lagspiller. GfP - KillMe FTW! Quote Share this post Link to post
Ghost Of Death 0 Report post Posted December 11, 2005 Ehm, ikke for å være slem, men score betyr NULL og NIKS i clansammenheng. Jeg kunne spilt på office og fått 40-50 kills og 10 deaths på 30 minutter, det som betyr noe er strategi. Alt dreier seg om å være en lagspiller og være strategisk i clansammenheng. Jeg vil ikke påstå at jeg er über i CSS. Så istedenfor å vise scores bør du bare søke om en try der du viser dine egenskaper som en lagspiller. GfP - KillMe FTW! Quote Share this post Link to post
iNeo 394 Report post Posted December 11, 2005 Litt enig me Ghost Of Death, men vi tar in medlemmer, vi er ca 4 stykker me di clanen. Siden vår er under oppbygning... Quote Share this post Link to post
the_totning 0 Report post Posted December 11, 2005 Klart jeg vet at man må ha tactic, har vert med i en annen clan før og vi kom ganske langt i en clanbase turnering. Noen web sider jeg kan gå til ? -DAn- Quote Share this post Link to post
GoldlaXiE 0 Report post Posted December 16, 2005 Minimum 10 members? Quote Share this post Link to post
BlastyTrasty 760 Report post Posted December 16, 2005 Battlefield 2 for the win! Quote Share this post Link to post
the_totning 0 Report post Posted December 26, 2005 Glem hele greia jeg er nå med i [gDK] Quote Share this post Link to post