Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Først går det flott, så lagger det max!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tempen er på rundt 30-35 så det bør ikke være et problem da, noe annet rart som skjer er at plutselig når jeg scroller litt til siden med musen, så fyker bildet helt i hjørnet av mappet. Hva kan det være? Jeg forstår heller ikke hvorfor det lagger?

 

det lagger faktiskt tilogmed på replays altså offline, så netverk blir vell feil sted å poste dette. men har dere da noen forslag til hva det kan være?

 

spec:

 

athlon 64 x2 3800

 

Gforce 7800Gt

2gb RAM

 

Det skal jo gli glatt?

Endret av Mouser
Lenke til kommentar

swap fila er en del av harddisken som er satt av for å bli brukt når rammen er full og trenger å fjerne en del av dataen sin. denne fila er da naturligvis veldig treg fordi den bruker harddisken, og ikke rammen, så derfor er det lurt å ha rett størelse på den, og også nok ledig plass på den disken som blir brukt. vanligvis windows disken. (minst 4-5gb er anbefalt)

 

vet ikke om du leste den artikelen hw hadde for en tid tilbake om et pci kort (tror jeg det var) som man kan montere ram i og bruke som lagringsplass. en sånn ville vært perfekt for swap filer.

 

under er screenshot av hvor du finner den fila i wondows xp. som du ser så kjører jeg programstyrt størelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...