brekkmiddel Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Kunne vært interesant å høre hva dere synes om alle spill anmelderene som sirkulerer rundt i landet. Tok ett lite eksempel som jeg oppdaget. Det gjelder RTL ski jumping 2006 Spillmagasinet i nettavisen har gitt det terningkast 5. Skryter hemningsløst av det meste. VG har gitt akkurat samme spill terningkast 2. Slakter det nord og ned. Her er linkene: http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...ticle510299.ece http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=298857 Sitat vg : Hopp i havet for ett møkkaspill Sitat spillmagasinet : Glitrende på alle områder. Hvem skal vi egentlig tro på?? Jeg har funnet ut at jeg tar avgjørelsene selv, vet hva jeg liker å spille og klarer stort sett å finne noe som appelerer til meg. Bare for å ha sagt det, synes Gamer.no's sine anmeldelser er bra. Er stort sett enig i det de har å si.
Polar Pål Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Dette beviser vel bare at spillanmeldelser bygger på subjektive og personlige meninger. Så da gjelder det å finne en anmelder som har forholdsvis like meninger og preferanser som deg selv. Personlig er jeg meget imponert over gamer.no's utvikling. De skriver gode anmeldelser og viser at man kan bruke hele karakterskalaen. Det er en av grunnene til at jeg sjeldent stoler på Gamespot, Gamespy og spesielt IGN. Endret 11. desember 2005 av Polar Pål
dysfunctional Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Siden har jeg ikke rørt spillet, og hukommelsen kan spille meg et puss. Men jeg ser ikke en eneste skikkelig forandring i 2006-utgaven. Det i seg selv er rimelig svakt. Mulig det er noen flere bakker og litt annerledes grafikk, men det spiller egentlig ingen rolle; jeg synes hele greia stinker. For en endelig skribent! Dette var vel ikke en anmeldelse, men en drøss av subjektive og personlige meninger av han som skriver. btw: Det er så latterlig at jeg ikke ler, jeg GRINER. Det blir som å spille fotball med croquet-regler eller noe i den duren. Håpløst er det uansett Endret 11. desember 2005 av ZeroMac
Fedorov Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 De er generelt alt for snille. Bortimot alt for jo minimum terningkast 4. Gamer.no har de eneste generelt bra anmeldelsene jeg har sett her til lands.
Polar Pål Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 De er generelt alt for snille. Bortimot alt for jo minimum terningkast 4. Gamer.no har de eneste generelt bra anmeldelsene jeg har sett her til lands. 5306912[/snapback] Det er min mening også.
zypher_ut Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Helt enig at de fleste er for snille. Når jeg skal gå til anskaffelse av et nytt spill så leser jeg anmeldelser på gamer.no og gamespot.com, de pleier å være ganske like karaktermessig, og ser ut til å ha ganske lik smak som meg. Gamespot er dog litt for "stort", med det mener jeg at det er mange anmeldere som har forskjellige meninger. Derfor er det ofte lurt å sammenlikne med andre, og ikke minst; les hele artikkelen!
BUCK Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Må si meg enig i at de fleste er for snille. Ser at veldig mange spill får terningkast 4 eller 5. Mange av dem kan umulig være så bra. Skal jeg kjøpe et spill, leser jeg som regel gamer.no's anmeldelse av det først. De pleier å være representative for mine egen oppfatninger.
Polar Pål Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Helt enig at de fleste er for snille.Når jeg skal gå til anskaffelse av et nytt spill så leser jeg anmeldelser på gamer.no og gamespot.com, de pleier å være ganske like karaktermessig, og ser ut til å ha ganske lik smak som meg. 5309139[/snapback] Gamespot er altfor snille i karaktergivinga i forhold til gamer.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå