Andersfn Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg kjøpte nylig et asus P4P800-VM hovedkort. Etter at jeg hadde montert kortet ville ikke windows boote. Det dukker bare opp en beskjed om at det har blitt foretatt maskinvare endringer og noe greier. Jeg får valget mellom å starte i sikkerhetsmodus, normal, eller siste fungerende oppsett, uansett hva jeg velger rebooter systemet og samme beskjeden dukker opp. Hva kan være feil? Celeron 2,4 400Mhz FSB Sapphire Radeon X800GT 256Mb Western Digital 80Gb P-ATA Twinmos 512Mb *2 I dual channel oppsett 300WPSU Håper noen kan hjelpe Anders Nilsen
meeg Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Hva byttet du fra? Når du oppgradere hovedkort med annet brikkesett bør du helst re-installere Windows. Prøv å starte maskinen med Windows CD i, og velg "repair".
Andersfn Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 Jeg byttet ifra fujitsu siemens p 1520 mener jeg det var, men takk for tipset. Jeg får prøve det. Anders Nilsen
Beinet1 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Så lenge du byter hovedkort, så er du nesten nødt til å installere windows på nytt for at systemet skal virke skikkelig sålenge d ikkje e et identisk hovedkort. Bruk annledningen til å "vaske opp" på pc-en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå