Gå til innhold

Musikk til mor!


Spar

Anbefalte innlegg

siden du skal brenne den selv;

legg inn en skikkelig grell death metal låt midt i cd'en. det er alltid like morsomt. skulle brenne en danseband skive til min gamle bestemor for en stund siden og kunne ikke dy meg. skulle ønske jeg hadde hatt kamera.

men om du bestemmer deg for å gjøre det, brenn to eksemplarer. en med og en uten. slik at hele musikkopplevelsen til moren din ikke blir totalvraket ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
siden du skal brenne den selv;

legg inn en skikkelig grell death metal låt midt i cd'en. det er alltid like morsomt. skulle brenne en danseband skive til min gamle bestemor for en stund siden og kunne ikke dy meg. skulle ønske jeg hadde hatt kamera.

men om du bestemmer deg for å gjøre det, brenn to eksemplarer. en med og en uten. slik at hele musikkopplevelsen til moren din ikke blir totalvraket ;)

5309335[/snapback]

Eventuelt, finn et gratis redigeringsprogram for mp3-filer. Slå sammen Tir na noir av Vamp og noe veldig støyende av [insert correct death metal band], slik at [insert correct death metal band] begynner å spille midt i sangen. Hadde vært konge. Husk kamera ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...