Wooho Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Har seg slik at jeg ikke har spilt HALO 2 så da jeg gikk gjennom PDZ og så HALO 2 på tilbud måtte jeg bare ha den. Vel etter å ha gjennomfør SP delen (forøvrig veldig bra) fikk jeg lyst å prøve ut Live delen. Her møter jeg veggen. Når jeg skal til å starte Live delen så får jeg opp meldingen om at en update må instaleres før jeg kan spille. Ok trykker meg videre og får opp meldingen et eller annet som "Din nåværende skjerminnstilling støttes ikke av spillet". Hm rart, kjørte selv SP delen av spillet i oppløsning 1280x1024 (men kjører nå 1280x720p) og begge oppløsningene funker helt utmerket i SP. Har prøvd å sette oppløsningen til 640x480 men det hjalp fint lite. Noen som har lignende problem eller? *Jeg har X-Box Live (en måned gratis) *PDZ funket fint i Live
SteveVice Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Har seg slik at jeg ikke har spilt HALO 2 så da jeg gikk gjennom PDZ og så HALO 2 på tilbud måtte jeg bare ha den. Vel etter å ha gjennomfør SP delen (forøvrig veldig bra) fikk jeg lyst å prøve ut Live delen. Her møter jeg veggen. Når jeg skal til å starte Live delen så får jeg opp meldingen om at en update må instaleres før jeg kan spille. Ok trykker meg videre og får opp meldingen et eller annet som "Din nåværende skjerminnstilling støttes ikke av spillet". Hm rart, kjørte selv SP delen av spillet i oppløsning 1280x1024 (men kjører nå 1280x720p) og begge oppløsningene funker helt utmerket i SP. Har prøvd å sette oppløsningen til 640x480 men det hjalp fint lite. Noen som har lignende problem eller? *Jeg har X-Box Live (en måned gratis) *PDZ funket fint i Live 5276846[/snapback] Prøvde du å kjøre spillet i Widescreen? Det var nemlig en bug da de la ut siste oppdatering av bakoverkompabiliteten i går da de la til Splinter Cell spillene. Tror de tok det ned og så la oppigjen ny oppdatering for Halo2 i natt Les her http://www.majornelson.com/2005/12/09/update-to-the-update/ Prøvd igjen idag?
Wooho Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Ja er widescreen modus jeg kjører i ja. Fikk opp en update til spillet i dag morres da jeg skulle spille det igjen. Fikk opp en sån update melding men fortsatt problemer med å få spilt det i Live.
NoLimit_^ Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Jeg har prosjektor og kjører 720p. Kommer ikke inn i halo 2 i det hele tatt, sir at jeg må oppdatere, dette aksepterer jeg, dernest kommer feilmeldingen om at oppdateringen ikke kunne innstalleres. Irriterende.
ARTO85 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 jeg hadde samme problem. min x360 var da koblet til pc skjermen og uansett hvilken instilling jeg hadde på så fikk jeg beskjed om at jeg hadde feil skjerminstilling. det jeg gjorde var å koble boxen på min vanlige tv. da gikk det helt greit å laste ned oppdateringen. etterpå koblet jeg den tilbake til pc monitoren. funker fint nå.
Wooho Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Går det an å laste denne Live oppdateringen ned og brenne den ut på en CD elsn? Irriterenda at Sp delen funker men ikek MP.
kewell79 Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Går det an å laste denne Live oppdateringen ned og brenne den ut på en CD elsn? Irriterenda at Sp delen funker men ikek MP. 5278498[/snapback] http://download.microsoft.com/download/5/8...855/default.zip Den andre metoden er å laste ned en fil fra Xbox.com og brenne en DVD eller CD. Denne metoden er en rask måte hvis konsollen ikke er koblet til en bredbåndstilkobling, eller hvis du bruker en oppringt tilkobling til Internett. Du kan til og med gjøre dette hos venner som har Internett-tilkobling og en DVD- eller CD-brenner. Last ned oppdateringen for støtte for gamle Xbox-spill her. Ved å laste ned denne oppdateringen godtar du programvarelisensen og andre relaterte vilkår som er fremsatt i Vilkår for bruk av Xbox Live, som du finner her. Lagre oppdateringen som default.zip - den er omtrent 2,5 MB. Du må pakke ut filen for å vise filen default.xex og lagre den på datamaskinen. Hvis du bruker Windows XP, kan du ganske enkelt åpne ZIP-filen på samme måte som en mappe. Hvis du bruker en tidligere versjon av Windows, trenger du et eget verktøy for å åpne ZIP-filen, for eksempel WinZip. Kontroller at navnet på oppdateringen er default.xex Oppdateringen kjøres ikke automatisk hvis ikke filen heter default.xex og er den eneste filen på disken (dvs. ikke i en mappe eller en katalog). Opprette en DVD eller CD For å opprette en oppdateringsdisk trenger du følgende: * En DVD- eller CD-brenner. * En tom, skrivbar DVD eller CD. * Oppdateringen fra Xbox.com.
Wooho Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 Single player delen funker "kewell79" Den emulatoren ble lastet ned og instalert automatisk via X-Box Live da jeg putta Halo 2 i X-Boxen men da jeg prøver å oppdatere den live (altså få støtte til å spille spillet Live) så får jeg ikke lastet den ned.
kewell79 Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Single player delen funker "kewell79" Den emulatoren ble lastet ned og instalert automatisk via X-Box Live da jeg putta Halo 2 i X-Boxen men da jeg prøver å oppdatere den live (altså få støtte til å spille spillet Live) så får jeg ikke lastet den ned. 5281047[/snapback] har du prøvd det atokle skriver da?
Wooho Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 har du prøvd det atokle skriver da? Skal nok prøve det ut ja.
NoLimit_^ Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har fått lastet ned oppdateringen, men hver gang jeg skal spille halo 2 nå får jeg "cant play this game" melding, og blir kastet ut av spillet. Hva er galt? Halo 1 funker perfekt ^^
Wooho Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 (endret) Dette er OT, men lurer på en ting. Det en måneders gratis gullmelemskapet mitt gikk ut i går så jeg fyrte opp VISA og gikk for den 3 måneldige til 159,-(betalingen ble utfør via X-Box 360). Men ser nå at med en gang det 3 månedlige medlemskapet mitt går ut så vil jeg få automatisk belastning på VISA for en måned om gangen. WHF? Åssen sletter jeg VISA informasjonen som er lagt inn? Går dette an? Har prøvd alt men finner ikke ut av det. Er det kun å slette fornavet, etternevnet, adressen og datoen VISA gpr ut eller? Ser at det ikke går an å slette selveste VISA nummeret. Eller er det bare å la være? EDIT: Var innom nettbanken og kun 10 kroner ble trukket fra kontoren (3 månedlig medlemskap koster 159,-). Endret 5. januar 2006 av Wooho
Tor Rasmussen Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 De 10 kronene er en slags reservasjon fra MS. Resten blir trukket i snar framtid. Siden du har nettilgang kan du logge deg på din brukerkonto hos xbox.com. Der har du full styring av kort, navn og abonnement. Kan redefinere når det skal trekkes, om du vil skifte til årsabonnement eller stoppe ditt abonnement. Mener det meste av dette også skal kunne styres på Live-kontoadministrasjon i selve konsollen. Uansett har jeg full oversikt og kontroll over min konto på xbox.com Husk at du også kan kjøpe et års eller månedsabonnement i butikken, og i det du taster inn koden på Live-kontoen din, så forlenges abonnementet fra utløpsdatoen din, og ikke noe beløp blir trukket.
Skogslik Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Halo 2 funker flott hos meg. Både Single Player og Multi Player. hadde bare et prob med live først, men det fiks eg ved og gå på setings av konsollen og sette det som `Gotat`og spille gamle xbox spill på live
Wooho Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Takker for gode råd "trykkertor". Dette skal jeg ta en titt på i min profil på xbox.com Gotat, ja i hvilken systeminstilling finner jeg dette på "gas"?
Skogslik Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 det hadde noe med Xbox live tror eg.. husker ikkje helt.. var faktisk helt tilfeldigt at eg kom til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå