magicus 3 Report post Posted December 10, 2005 ska ha meg en moped/scooter. Kriterier: Billig som overhodet mulig Ny(stoler ikke på bruktselgere) kan leveres Bergen ett lite + hvis an ikke sluker bensin. ....Det var egentlig det... Quote Share this post Link to post
magicus 3 Report post Posted December 10, 2005 (edited) Er det forresten billigere registreringsavgift med moped...? Må eg betale autopass og det greiene der? Det holder med bil lappen for å kjøre moped og scooter sant? Andre fordeler med moped/scooter? Hvordan er det med å importere moped? Skal staten ha så mye i tollen at det ikke er verdt det? hvor mye er det eventuelt å spare... (har VELDIG skral økonomi). Eg vet at biler er sånn dobbelt så billig i visse land sammenlignet med Norge. gjelder dette også moped? Edited December 10, 2005 by magicus Quote Share this post Link to post
ZaiCoN 0 Report post Posted December 13, 2005 derbi senda x-race er billige nå for tiden Quote Share this post Link to post
F(r)iend 0 Report post Posted December 13, 2005 Registrerings avgiften på moped er på 3-500kr.. kommer ann på ny eller brukt. Men så kommer forsikring i tillegg til registreringsavgiften.. når det kommer til lappen til moped så har du låv til å kjøre moped med billappen. (etter gammel "ordning", den nye "ordningen" er slik at kjøre du opp til bil så får du bare billappen.. Håper dette hjalp.. Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted December 13, 2005 derbi senda x-race er billige nå for tiden 5288139[/snapback] Skulle til å foreslå det jeg å.. Kjøpte i høst jeg Quote Share this post Link to post