Gå til innhold

Everquest 2, desert of flames instalasjons error


Anbefalte innlegg

Vel som topicen sier får en error når jeg intsllerer Everquest 2 Desert of Flames, kjøpte i dag pakken som inneholder Everquest 2 og desert of flames. hele første CD går knirke fritt, men nesten på slutten av CD 2 får jeg en CRC error, denne ligger i data3.cab filen, error meldingen kommer opp på ca 85-90% av installasjonen.

 

har prøvd alt, jeg har disabla anti virus programmet som anbefalt under instalasjonen av dette spillet da du begynner instalasjonen, har prøvd å overføre filene på dvd platene til PC'n, cd 1 går utmerket men da CD 2 nesten er overført får jeg samme error melding.

 

tenkte det kunne være noe med spillet så jeg fikk bytta det, men får samme error melding her også. PC'n er av nyere type og utfyller alt av systemkrav utmerket. og alt annet fungerer, det er kun dette spillet jeg får en CRC feil melding av.

 

så for å sumere, noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes rart ut..har du en kompis du kan teste å installere det hos? Bare for å bekrefte at det er hos deg problemet ligger, slik at en er 100% sikker.

 

Har du noen virtual drive programmer instalert? Noe slikt som Deamontools osv? Det kan av en eller annen grundt rote til litt ting.

 

Hvis ikke så ville jeg sjekket på forumet til spillet om det er raportert om noe lignende evnt lage et topic om det der.

Lenke til kommentar
Hørtes rart ut..har du en kompis du kan teste å installere det hos? Bare for å bekrefte at det er hos deg problemet ligger, slik at en er 100% sikker.

 

Har du noen virtual drive programmer instalert? Noe slikt som Deamontools osv? Det kan av en eller annen grundt rote til litt ting.

 

Hvis ikke så ville jeg sjekket på forumet til spillet om det er raportert om noe lignende evnt lage et topic om det der.

5274914[/snapback]

 

 

hei, kunne testet det hos en venn, men så kom jeg på noe, teste det i DvD brenneren, og ja magisk der fungerte det fint :-)

 

men uansett takker for dine tips :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...