Gå til innhold

agp allinwonder x800xt fra usa,, bra pris ?


Anbefalte innlegg

Hei, får hjelp av en kompis som skal bestille et ati kort til meg i usa, sliter med å skaffe bra agp kort her i norge til en ok pris...... Dette er helt nytt fra ati,, er 272 us dollar en bra pris ? Tenkte litt på å kjøpe brukt her i norge, men hvis dette er et bedre kjøp, så går jeg for d. 272 dollar = ca 1850 kr.

 

Edit: vet jeg sliter hvis det blir ødelagt osv,,, men det gjør en ved brukte kort også..

 

glemte å nevne at dette er medregnet frakt til norge :)

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er absolutt en bra pris på et fortsatt veldig bra skjermkort. Hvis kompisen din befinner seg i USA, må du få han til å sende det som en gave, så du slipper moms og fortollingsgebyr. Hvis han skulle være så dum å sende skjermkortet til deg, og skrive på varens verdi på pakka, legger tollvesenet på 25%, og tar et passe høyt fortollingsgebyr. Høyere enn postens gebyr for varer under 1000,- som er på rundt 100,- hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Det eneste negative er vel at du da kun har Atis garanti og ikke blir beskyttet av norske lover. Er usikker på om denne garantien går noe særlig utover et år egentlig.

Lenke til kommentar

OK :D da gjør jeg det... Kompisen er en kar som bur i usa, og jeg sa han skulle huske å sende det som gave.. Så med paypal overføringsgebyr kommer det vel totalt på 280 dollar..

Som sagt alternativet er å kjøpe et brukt kort til ca 2000 kr, og jeg tror ikke jeg får noe særlig bedre. Så at jeg ikke har garanti er ikke noe stort minus (til noe galt skjer :p)

Men, takker for raske svar :) gleder meg til nytt skjermkort :D endelig skal det snart 4 år gamle 9700pro kortet ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...