Doc_Chronic Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har ikke fått testet 100% enda, men jeg har runda story mode med Hayabusa, ingen problemer, prøvde og litt på Live, ser ut til å virke der og!
Hjelm87 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Bestilte mitt condemnd sent onsdag kveld. Fikk det allerede i dag veldig overasket tror jeg skal forsette og kjøpe derfra Btw pakken var merket med under 20CND
Kadaju Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) Fikk også DOA 4 akkurat nå, har også spilt igjennom story mode en gang, uten problemer. Prøvde også og koble opp på Live, det også uten noen problemer. Må også få sagt at det lille jeg har prøvd av spillet er sinnsykt bra, synes det er bedre enn DOA 3. Føles ut som om de har finpusset gameplayet, så, i hvert fall jeg, synes at det er litt vanskeligere. Noe som bare er bra etter min mening. Endret 7. januar 2006 av Kadaju
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) *Løpe ned til postkassen og sjekke* Jeg bestilte også på onsdag, men har ikke fått noe enda. Endret 7. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg fikk også DOA4 idag Har ikke fått prøvd det enda
EssspeN Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Glad dere er like fornøyd som meg med videogameplus.ca Det er konge sjappe.
thedoc Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Bestilte DOA4 sent på onsdag, fikk i posten i dag elkjøp... hadeja!
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Glad dere er like fornøyd som meg med videogameplus.ca Det er konge sjappe. 5399416[/snapback] Suverent bra. Takker for tipset asså. Kommer til å bestille mer derfra etterhvert som det kommer flere region-free spill
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Heldiggriser! Bestilte også DoA4 på onsdag, men fikk ingenting i dag!
kewell79 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Heldiggriser! Bestilte også DoA4 på onsdag, men fikk ingenting i dag! 5399660[/snapback] spørs jo om du bor i Oslo eller langt oppi gokk hvor bor du da?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvis du sjekker profilen min så ser du at jeg bor i Trondheim. Sånn halveis langt oppi gokk. Det kom nok til Oslo i dag, så får det vel en gang neste uke..
Tor Rasmussen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det jeg lurer på er om det er spillet eller konsollen som bestemmer Live-servere. Dere som har DOA4 har vel nå en "amerikansk" versjon. Spiller dere Live spiller dere selvsagt mot amerikanere, eventuelt japanere da spillet ikke er gitt ut i europa enda. (Da er det jo selvsagt få europeere som spiller). Det jeg lurer på er om dere fortsatt spiller på amerikanske servere når det er lansert i europa, fordi spillet bestemmer region/servere. Eller om dere da spiller på europeiske servere. Noen som vet? Og hva er det som er så spesielt med den europeiske versjonen. Spillet har vært i både USA og Japan en "stund" nå. Hvorfor må europa vente?
SteveVice Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det jeg lurer på er om det er spillet eller konsollen som bestemmer Live-servere.Dere som har DOA4 har vel nå en "amerikansk" versjon. Spiller dere Live spiller dere selvsagt mot amerikanere, eventuelt japanere da spillet ikke er gitt ut i europa enda. (Da er det jo selvsagt få europeere som spiller). Det jeg lurer på er om dere fortsatt spiller på amerikanske servere når det er lansert i europa, fordi spillet bestemmer region/servere. Eller om dere da spiller på europeiske servere. Noen som vet? Og hva er det som er så spesielt med den europeiske versjonen. Spillet har vært i både USA og Japan en "stund" nå. Hvorfor må europa vente? 5400260[/snapback] Hvem du spiller mot blir bestemt av matchmaking, og den vil alltid prøve å matche deg også med spillere som er nærmest deg. Så nå i begynnelsen da det er få europeere som spiller så blir vi matchet med amerikanere også. Det er xbox live sin matchmaking tjeneste som bestemmer hvem du spiller mot, så det er en blanding av spillet og konsollen som bestemmer hvem du spiller mot, siden hvor god du er i spillet også er en faktor. Og hvorfor de venter nesten 3 uker med å gi ut europa-versjonen vet jeg rett og slett ikke, det har vel alltid vert et lite mysterium hvorfor det skal ta så lang tid med disse spillene. Hvorfor skal USA få GTA spillene før oss når de blir laget i Scotland f.eks? Det er vel helst det at USA og Japan liker å ha ting først, Europa blir som regel siste prioritet uansett hva det gjelder.
Wooho Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Nice dette frista noe veldigt å bestille fra Videogamepulse.ca, men åssen er det med tollen. De spillene jeg har lyst å kjøpe er på 400,-. Da blir det en syke tollgebyr eller?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Nice dette frista noe veldigt å bestille fra Videogamepulse.ca, men åssen er det med tollen. De spillene jeg har lyst å kjøpe er på 400,-. Da blir det en syke tollgebyr eller? 5401247[/snapback] Nei, ikke ifølge de som har bestilt derifra. De setter på en lapp på pakken som det står at den koster 199 eller noe sånt på, hvertfall under tollgrensa.
Doc_Chronic Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) Nice dette frista noe veldigt å bestille fra Videogamepulse.ca, men åssen er det med tollen. De spillene jeg har lyst å kjøpe er på 400,-. Da blir det en syke tollgebyr eller? 5401247[/snapback] På pakken min stod det at pakken inneholdt verdier for 20 canadiske dollar, med andre ord, ett godt stykke under 200 kroners-helt-på-trynet grensa... Spiller nå live mot stort sett amerikanere, har ikke spillt mot så mangen, men det lagger til tider fryktelig. Blir bedre når flere fra europa kommer på banen! edit: Btw, noen som vet om Fight Night: Round 3 kommer som region free? Prøvde demoen og synns det var RÅTT. Er det region free blir det fort en extra bestilling til videogamesplus.ca Hva/Hvem bestemmer om spillet skal vær region free eller ikke? Endret 7. januar 2006 av AcIdica
SteveVice Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hva/Hvem bestemmer om spillet skal vær region free eller ikke? 5401737[/snapback] Utvikleren. De som trykker plata, setter de plata til Region 0, så fungerer den i alle soner, samme om det er PAL eller NTSC. De sier dog aldri ifra om at de har trykket en plate med sone 0, det er det butikker som videogamesplus.ca og lik-sang forumene en må gå for å se om de har funnet ut om platen er region-free eller ikke.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Bestilte på onsdag forrige uke, og har fortsatt ikke fått noe.
EssspeN Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Bestilte på onsdag forrige uke, og har fortsatt ikke fått noe. 5411309[/snapback] :-( Du får den nok i dag da?.. Alle andre her fikk jo omtrent samme dagen.
[space] Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Noen som har bestilt kontrollere og andre ting (enn spill) derfra? Like smertefritt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå