Gå til innhold

The Sims til PSP,PS2 eller PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska ha The Sims 2 nå. Problemet er om jeg burde kjøpe til min PSP eller til Playstation 2 eller til PC. Er det noen som har erfaring med hva som er best? :hmm:

Vet at The Sims 2 til Psp ikke har kommet ennå men kommer snart. Det skal vist ha nye muligheter siden Psp har flerspilling tilgjengelig.

Men hva burde jeg velge/ønske meg. Er det stor forskjell på grafikk og sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jada, har det til ps2 jeg, og det fungerer helt fint... Hadde vel aldrig giddi å kjøpt det, men så er det jo også veldig sjelden jeg kjøper spill til ps2....

ps: har du ikke chip i playstation, så burde du ønske deg det isteden

Endret av weedman
Skrevet (endret)

Takker for alle savr.

Lurer på: Er det bedre enn det til Pc da? Er grafikken bra/bedre? Er det ulikt det til PC? :hmm:

Endret av Mobilfriken
Skrevet

Ok!

Huff vet ikke helt hva jeg skal velge fordi jeg har lyst på det til PSP, men vet ikke noe særlig om det siden det ikke kommer ut før 16.desember. Viss det ikke blir det velger jeg til Pc istedet.

• 2 uker senere...
Skrevet

hmm ja det vet jeg allerede, men har en PSP og The Sims til psp skal bli litt annerledes med flerspilling og den skal ha mulighet for tillegspakker den også, så det er til PSP jeg helst vil ha, jeg trenger ikke fullt av svar som sier at jeg burde velge til PC, men takker alle svar alikevel :D

Skrevet (endret)

Nå vet jeg ikke om du allerede har bestemt deg for spillene, men kan jo si mitt. Jeg ville absolutt ønsket meg The SIms 2 til PC, da dette er det beste. Spillet er som designet til mus. Utplassering av møbler, utstrekning av vegger er noe av det som bare fungerer så uendelig mye bedre med mus enn med kontroll.

I tillegg er det søtte for egen musikk (MP3-filer) som en sa tidligere i tråden. Du aner ikke hvor kuløt det er å plassere utstore vegghøytalere i felng i en stue, og høre din egen favorittsang. Det er bare knall.

Grafikken er også mye bedre på PC-versjonen. Spesielt om du har en god maskin. Videre går det ann å laste ned hus, skins, møbler og annet fra internett du kan bruke til spillet. Nesten som en evig mengde av ekspansjonspakker.

Oppsummering: Kjøp PC-versjonen!

And by the way. Tråden er feilpostet. Du lurer på om du burde kjøpe til konsoll eller PC, og tråden passer dermed bedre under:

Diskutér spill og tilbehør - Generelt

Flytter derfor tråden dit.

Snorre :)

Endret av Orresnei
Skrevet

Har selv spillet på PS2. Har hatt noen av de tidligere utgavene på PC.

Det er tungvint å bygge hus med en ps2 kontroll, antagelig enda verre med en PSP. Når det gjelder spillingen generelt, så har ps2 en anderledes styring på karakterene enn på pc. Du styrer de skritt for skritt med den analoge stikka.

Jeg mener du bør kjøpe det til PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...