Gå til innhold

DVDsoon legges ned.


Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne mailen i dag. Skvatt litt, da jeg har en bestilling inne der, og det har gått noen uker siden uten at varen kom inn. Det jeg lurer på her er.. det som er i fet skrift, betyr det at de IKKE kommer til å sende ut ordre som er lagt inn og evt. trukket i beløp? Er ikke så god i business..

 

Her er mailens innhold:

 

It is with a lot of regret and sadness that we must announce the closure

of the company 9086 - 8316 Qu=E9bec Inc who managed the operations of

DVDSoon.com.

 

The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian

Distribution Services which means the site will remain open and all

activities will be maintained. Therefore all pending orders will be

honored.

 

Unfortunately all operations that were suspended and were the

responsibility of 9086 - 8316 Qu=E9bec Inc will not be honored. These

operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity

iPoints.

 

If you wish to obtain more information please send your questions to:

 

9086 - 8316 Qu=E9bec Inc.

1001, Boul. Montarville #75023

Boucherville Qu=E9bec

J4B 7Z2

 

We thank you for your support and your comprehension.

 

The Administration,

07.12.2005=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Err... Det står jo at DVDSoon *ikke* legges ned.

 

the site will remain open and all activities will be maintained. Therefore all pending orders will be honored.

Selskapet som sto bak legges derimod ned, men har overført (solgt antar jeg) 'butikken' (domene, utestående order, kundemasse og evt. varelager) til et annet selskap som vil drive videre.

 

Bestillinger vil bli gjennomført, men har du rabattpoeng, en bytte- eller retursak, eller evt. andre krav er disse tapt.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

"Unfortunately all operations that were suspended and were the

responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These

operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity

iPoints."

 

Fikk samma mailen nå, da gir de ikke tilbake mine ca 300,- som de crediterte meg i august og som jeg skulle få tilbake i desember... svindlere..

 

 

Av mail 18 august 2005:

 

"In order to implement this enhanced process, we were forced to cancel all pending orders and reset the system. To avoid penalizing our customers, we have immediately applied a credit to your account for the outstanding value. Changes to the system and refund to customers will be finalized by December 31st 2005."

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Err... Det står jo at DVDSoon *ikke* legges ned.

 

the site will remain open and all activities will be maintained. Therefore all pending orders will be honored.

Selskapet som sto bak legges derimod ned, men har overført (solgt antar jeg) 'butikken' (domene, utestående order, kundemasse og evt. varelager) til et annet selskap som vil drive videre.

 

Bestillinger vil bli gjennomført, men har du rabattpoeng, en bytte- eller retursak, eller evt. andre krav er disse tapt.

5269872[/snapback]

 

 

Det som er hovedgreiene er vel at de ikke refunderer kreditt, veit om flere fra forskjellige dvdforum som har over 1000 CAD tilgode i kreditt, som de bare kan glemme.....

Lenke til kommentar
Det som er hovedgreiene er vel at de ikke refunderer kreditt, veit om flere fra forskjellige dvdforum som har over 1000 CAD tilgode i kreditt, som de bare kan glemme...
Om de er konk så har man vel en mulighet til å rette et formelt krav mot boet i Canada, selv om man på samme måte som her hjemme sansynligvis stiller rimelig langt bak i kreditorkøen med et privat krav.

 

Synd for de som har penger utestående selvsagt, men det er slikt som skjer.

Lenke til kommentar
Hvis de skylder deg penger eller dvder, så er det vel enklere å ta det opp med kortselskapet ditt.

 

Har selv fått igjen utgifter på diverse nettvarer som aldri dukket opp, eller at selskapet ikke ville hjelpe.

5270662[/snapback]

 

Stemmer det. Dette var på Forbrukerinspektørene tror jeg her om dagen. Utsteder av kredittkortet er faktisk pliktig å gi deg pengene du har utestående og ikke fikk på en eller annen måte. I programmet var det snakk om hvor godt skjult denne paragrafen var. Pussig nok... :hmm:

 

Så løp til banken og krev! Svina klarer å blø litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...