Gå til innhold

Slettede filer, finner de ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, har ved et uhell slettet en gjeng med bilder fra mine dokumneter og selvsagt tømt søppelbøtta.

Men getdataback finne ingen av de... :cry:

Noen som har vært borti dette og kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, vet det ,men jeg kan ikke finne noe referanse til de heller. Burde jo klare å se filnavnet når disken er ferdig skannet?

5270834[/snapback]

Det kommer jo litt an på hva du har gjort siden du slettet filene, dvs. om du har lageret/kopiert/flyttet filer på disken kan de ha blitt overskrevet.

Skrevet
Ja, vet det ,men jeg kan ikke finne noe referanse til de heller. Burde jo klare å se filnavnet når disken er ferdig skannet?

5270834[/snapback]

Det kommer jo litt an på hva du har gjort siden du slettet filene, dvs. om du har lageret/kopiert/flyttet filer på disken kan de ha blitt overskrevet.

5270947[/snapback]

"Mine dokumenter" ligger vel på systempartisjonen (hvis jeg tolket første innlegg riktig), og i såfall er det stor mulighet for at filene har blitt overskrevet, siden windows lager mange temp-filer osv.
Skrevet

Joda, er med på den jeg.

Men burde ikke fila dukke opp sånn som de 100000 tusen andre filene som dukker opp med en referanse men merket med allerede overskrevet..?

Skrevet

Mine Dokumenter ligger på E:\ stasjonen, flyttet den for C:\ var bare 4 GB.

Altså bør du kanskje lete etter bildene på alle partisjoner.

Kanskje filnavnet har endra seg litt så du ikke finner det igjen i GetDataBack ?

Skrevet
Mine Dokumenter ligger på E:\ stasjonen, flyttet den for C:\ var bare 4 GB.

Altså bør du kanskje lete etter bildene på alle partisjoner.

Kanskje filnavnet har endra seg litt så du ikke finner det igjen i GetDataBack ?

5271163[/snapback]

Jeg vil på det sterkeste anbefale Recover My Files for slike operasjoner. Jeg har iallefall veldig god erfaring med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...