kazzoo Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Er det noen her som bruker Gmail til backup, jeg prøvde å legge inn programmet jeg fant her. Men den funket ikke, noen som vet om en som fungerer?
InsertNumLock Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Noterer meg posten. Skal teste når jeg kommer hjem..
unwill Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Bruker det ikke lenger siden det gikk litt treigt, men husker jeg bruke det før og det funket greit (men var litt treig).
kazzoo Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Noen som har testet dette eller vet om noe program som ordner dette?
morra Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det var jo GMail Drive (som ble omtalt av programmer.no), men det sluttet å fungere. En stund siden jeg testet det, men den lagret filene som egne mailvedlegg, noe som gjorde at maksstørrelsen pr fil ble 10 MB.
kazzoo Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Noen som da vet om noe annet gratis og greit backup på nettet?
kazzoo Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Og det har du testet de siste dagene? Men noen som vet om noen alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå