Gå til innhold

AMD PROSESSORER :(


ZAN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra Yoshy

____________________

Coren på cpuen er jo ikke akkurat der festet til cpukjøleren er da.... Coren er den firkanten midt på cpuen som kjøleren hviler på. Og som sagt av andre her så tviler jeg også litt på kunnskapene dine, jeg har selv montert 10-12 (om ikke fler) AMD cpuer UTEN en eneste skade....

_________________________-

 

det han egentlig sier er

..du ZAN du "tosken" Coren på cpuen er jo ikke akkurat der festet til cpukjøleren er da....

 

akkurat som jeg ikke forsto det da ....

meg "dummingen" ZAN...

 

så Yoshy ..prøv deg en gang til med og kalle meg idiot...forde det var det du gjorde med det innlegget ditt ..så kaller jeg deg idiot...

 

sånn er det bare....

Lenke til kommentar

nå må dere gutter slutte og mobbe ZAN...

for det første er det sant det han sier.

AMD er kjent for sine sprø og porøse kjerner.

har selv hatt flere AMD duron prosessorer som

har hatt dette problemet.

desuten er syntes jeg det er lite objektivt og dra ZAN`s lese og skrivevankser inn i denne diskusjonen da det ikke er relevant i denne saken.

Så skjerp dere gutter.

diskuterer man så bruker man ikke "dolke" i ryggen metoden.

Lenke til kommentar

Dere får unnskylde meg. Men jeg har aldri tidligere lest så mye dritt på dette forumet som det er samlet under denne topicen. Zan...det må virkelig sies at du er en mester i å snakke med deg selv. For det andre så må du være en rimelig hardhendt fyr. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tatt av og satt på kjøleribba, både på min egen maskin...men også andres. Ikke en gang har det skjedd at coren ble ødelagt. Jeg har heller prestert å ripe opp selve kjøleribba...og for meg så sier det at coren tåler ganske mye. Til slutt så ønsker jeg bare å si: hvis du har blitt mobbet så mye for din dysleksi, så må du også forstå at å bruke et ord som idiot er lite hyggelig å motta. Så derfor håper jeg at du kommer ned fra din kjepphøye hest og diskuterer på en hyggelig og respektabel måte på dette forumet. Vi alle er pcnerder ute etter å optimaliserer systemet....og skittkasting har lite med det å gjøre.

 

Mvh Lightning

Lenke til kommentar

Ja vel?

Viss det stemmer at AMD har så "sprø" kjerner så har jeg vert veldig heldig.....

Har montert like mange cpu`er som deg ZEN, og jeg er ingen ekspert, som deg. Men jeg har vert så "heldig" å aldri fått opplevd en ødelagt core. Jeg vet ikke hva dette skyldes, kanskje flaks, eller? Hva mener du? Eller er jeg også en "ekspert" på å montere cpu`er? Tviler sterkt på at AMD har så dårlige core på sine cpu`er.....

menmen....om du sier det så....må jo høre på de som kan dette....

Lenke til kommentar

normalt pleier jeg ikke og svare i forum som sklir ut til å kunne defineres som "useriøst"..men her føler jeg at jeg er nødt til og si et par ord..med antakelige følger at det blir enda mer "skuespill"av det..

ZAN:

jeg skjønner ikke at du gidder og rippe opp til en slik diskusjon som dette-med følger at dere sitter og kaller hverandre for"dumme"og "tosker""idioter"og mere til..

det er så dumt og lite voksent og drive og skrive slikt i et diskusjonsforum som andre prøver og holde på et seriøst plan!

når det gjelder coren på amd sine cpu`er så forstår jeg heller ikke hva du plages med..?

jeg er 3 år yngre enn deg..og har holdt på med data og maskinvare-om ikke like mange år som deg-men en hel del år..

men til dags dato har jeg ikke opplevd at det har vert noen problemer med montering av amd cpu`er..

jeg har selv en amd 1400/266 som jeg har drevet og tatt av hovedkortet flere ganger-montert den på igjen-satt på kjøleren-uten at det en eneste gang har blitt noen form for skade på den..

det går så godt an og knekke coren på cpu`en-men da mistenker jeg at det er andre årsaker som kommer inn i bildet.

jeg betviler ikke dine kunnskaper på dette planet-men og gå til det skritt og si at amd er noe søppel synes jeg er i grenselandet..

hvorfor får du ikke byttet cpu`en da?

hvis det skulle vise seg at det er en produksjonssvakhet på cpu`ene som du har vert u-heldig med-burde du jo få refundert beløpet-eller en ny!

hvilken levrandør bruker du da?

 

jeg håper du ikke misforstår dette-men heller prøver og holde diskusjonen neste gang på et mere seriøst plan-så er det kanskje noen som kanskje kunne komme med hyggelige råd og tips til deg om hvordan du skal angripe problemet for å få cpu`en din refundert..

men du hadde vel 3 stk forstod jeg..hmm..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-02 13:39, ZAN skrev:

Sitat fra Yoshy

____________________

Coren på cpuen er jo ikke akkurat der festet til cpukjøleren er da.... Coren er den firkanten midt på cpuen som kjøleren hviler på. Og som sagt av andre her så tviler jeg også litt på kunnskapene dine, jeg har selv montert 10-12 (om ikke fler) AMD cpuer UTEN en eneste skade....

_________________________-


det han egentlig sier er

..du ZAN du "tosken" Coren på cpuen er jo ikke akkurat der festet til cpukjøleren er da....


akkurat som jeg ikke forsto det da ....

meg "dummingen" ZAN...


så Yoshy ..prøv deg en gang til med og kalle meg idiot...forde det var det du gjorde med det innlegget ditt ..så kaller jeg deg idiot...


sånn er det bare....



 

Æh ?!?

Nå må du skjerpe deg ZAN. Det virker ikke som om du har peiling på hva du prater om i det hele tatt.... Om du har drevet med data i 20 år så har du jammen ikke fått med deg mye. Du bør lære deg å forklare bedre før du hisser deg opp og skriver ørten useriøse innlegg her i forumet.

Lenke til kommentar

LOL! Er det ikke typisk, på et forum hvor alle burde kunne god nettikette så blir det flama som pokker fra alle kanter.

 

Litt rart at mod'ene ikke har sletta/stengt denne threaden.

 

Leipslands BBS regel nummer 1:

 

Diskuter sak, ikke person.

 

Leipslands BBS regel nummer 2:

 

Dersom noen flamer deg, ikke svar. Evnetuelt skriv at du melder deg ut av diskusjonen pga flaming. For all del ikke flame tilbake.

 

 

/me synes denne threaden er veldig lite konstruktiv

 

/me synes alle burde ta seg selv i nakken og bli venner igjen :smile:

 

/me for et hyggelig forum :smile:

 

_________________

Datasupport (9MB *.mov) - ROFLMAO :lol:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-02 14:56 ]

Lenke til kommentar

Postet: 2001-12-02 13:30 ID: 20

--------------------------------------------------------------------------------

du må som sagt være komplett idiot Yoshy som ikke tror jeg vet forskell mellom coren og vifta ,,,

 

jeg siterer....

 

sjekk spesielt den ytteste kanten på cpu, der feste til cpukjøler er .så vil det i ca 10-30 % av alle monerte amd cpuer være ørsmå coreskader...

 

thats a fact i følge seriøse undersøkelser ...

 

____________________________________________________

 

sitat:

ytterste kanten på cpu...

 

forklaring:

da pratet jeg selfølgelig om core...

da det er topicen på dette innlegget..

 

sitat:

der feste til cpukjøler er

 

forklaring:

att coren er skadet på den siden som cpukjølerne er på ,da det er der man trykker får og feste den overnevnte kjøleren...

 

så Yoshy ikke kverruler og gjør deg selv til latter...

jeg er 38 år og har holdt på med data i 20 av disse årene...

 

kunne bare ikke dy meg her..

var og sjekka litt om hva du har spurt om og svart på her på forumet..

du sier du har holdt på med data i 20 år?

tviler jeg på når du spør litt tidligere om hva"busser"er+ diverse andre spørsmål som leder til at du ikke vet en døyt om data...!

for andre som lurer på hvor jeg fikk tak i dette:klikk på ZAN også vis alle meldinger fra denne brukeren-les og le!

 

20 år du liksom:)))...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...