simrem Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hei Det var engang jeg kom over en unix/linux routerversjon. Mener det var nevnt cisco systems også. Konfigurasjonen kunne gjøres via webleser. Det var en helt simpel versjon som ikke tok store plassen. Mener att navnet var satt sammen at to andre navn. Noen som vet hva jeg mener?
olear Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 (endret) Du snakker om distro? - Smoothwall - Clark Connect - floppyfw - Coyote Linux - FREESCO (eneste jeg kommer på som har noe med cisco å gjøre) +++++ Endret 7. desember 2005 av olear
simrem Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Du snakker om distro? - Smoothwall - Clark Connect - floppyfw - Coyote Linux - FREESCO (eneste jeg kommer på som har noe med cisco å gjøre) +++++ 5264946[/snapback] Jess! Det var FREESCO! takker
Wraith Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 FREESCO er ganske fin den, men de andre litt større kan nok gi deg litt mer funksjonalitet. Men hvis du har en gammal 486 med bare floppystasjon så er FREESCO kongen, rask og enkel :-)
Håvard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvilke av disse router distroene er "best" ? Eller hvilke anbefaler dere?
stigfjel Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Selv sverger jeg til FreeBSD med ipfw. Man kan også bruke FreeBSD med pf (OpenBSD sin brannmursoftware) eller selvfølgelig OpenBSD med pf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå