Gå til innhold

Fotopapir til DVD-cover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke så veldig mye peling på fotopapir - om hva som er best men jeg kn fortelle litt om det.

 

hvis det er merke lapper som skal limes på dvd platen så finnes det egne pakker til det.

slike merker som limes på platen.

Tror ikke de kommer som fotopapir

 

Eller så tror jeg du kan bruke hva som helts av papir

det må bare klippes til slik at det passer.

Jeg vil tro at det er best med tynt papir.

 

Det er antagelig lurt å følge det valget som skriverprodusenten anbefaler for å skrive ut bilder.

 

enten så var " komputer for alle " eller så var det "hjemmepc" som forettok en test der de mikset skrivere og papir fra flere produsenter .

Jeg mener da et canon papiret kom best ut uansett skriver

Detter nå en stund siden

Lenke til kommentar

Jeg skal korigere meg selv litt. så lenge det er plass til papiret mellom cd holderen og selve koveret så kan man ha hvilken som helt type papir.

Da vil jeg tro at papir på tykelse med vanlig kopipair er enklast å få plasert mellom de to plastdelene.

 

har selv laget et slikt kover noen ganger.

 

hvis papiret er for stivt så kan det bli vanskelig å fa brette de to flippen som er mot siden ( kantent) av koveret

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Jeg skal korigere meg selv  litt. så lenge  det er plass til papiret mellom cd holderen og  selve koveret så kan man ha hvilken som helt type papir.

Da vil jeg tro at papir på tykelse med  vanlig  kopipair  er enklast å få plasert  mellom de to plastdelene.

 

har selv laget et slikt kover noen ganger.

 

hvis papiret er for  stivt så kan det  bli vanskelig  å  fa brette de to  flippen som er  mot siden ( kantent) av  koveret

5265923[/snapback]

 

 

Regner med at du mener cd cover når du snakker om å brette de to flippene mot sidene. Sånn jeg har forstått det, mener han dvd cover, og da blir det en helt annerledes brett. Da kommer den på midten og da er det ikke noe problem å bruke ark i tykkelse 150-180 gr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...