Gå til innhold

Hyyl! Firefox nekter å starte opp på den nye PCen!


Gompedyret

Anbefalte innlegg

Det har seg altså slik at på det nybygde systemet mitt var firefox omtrent det første jeg installerte etter drivere og slikt. Installasjonen gikk knirkefritt, men der stoppet også moroa. Når jeg startet firefox jobbet harddisken og alt virket bra, men så skjer det ikke noe mer. Firefox-prosessen går i task manager, men programmet....kommer aldri på skjermen!

 

Akkurat det samme skjedde i det gamle systemet da jeg hadde installert for mange plug-ins, men da kunne det fikses ved å gå i safe mode og ordne. Nå virker safe mode like dårlig! Har prøvd å installere ulike versjoner, som 1.5, men samme resultat. :cry:

 

Har levd med IE en liten stund nå, men har bare blitt påminnet hvor bra jeg hadde det med firefox, så dette må jeg finne ut av! Reinstall av OS? Røsking av samtlige nesehår? Yessir, jeg gjør det som trengs, men da må det være grunn til å håpe at det virker.

 

Har noen vært borti noe slikt? Forslag til fiks? Windowsprosesser som må stoppes/startes? Kan det være brannmuren til Nvidia som trøbler? Ser det går noen apachegreier i task manager. Ellers finnes specs i sig.

 

Har du tips eller ideer, så hyl ut! På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor det skjer, men det kan hende at Firefox vinduet er "utenfor" det skjermen kan vise. Har skjedd med meg en gang og det var ikke enkelt å finne den igjen ;)

 

En annen ting du kan prøve er å opprette en ny bruker og se om du får samme feilen der.

 

Hvis absolutt ingenting funker, og du innser at slaget er tapt, da kan jeg anbefale deg å prøve www.opera.no

 

Vet ikke hva jeg liker best av Firefox og Opera, men jeg er 100% sikker på at jeg liker Opera bedre enn IE6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...