dvs- Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg prøvde NFS: Most wanted for første gang idag. tokk alle "video" settings til topps, men er veldig skuffet over grafikken. Spesielt bakken. Var samme greia i Underground 2, men der var det ett triks for å fikse det, men husker ikke hva det var man stillte på... Noe av samme greia i dette spillet?
Mala Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Blei heller ikkje imponert over grafikken, men har du på mye AF og AA?
invalid_user Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Snakker for mange her når jeg sier: Jeg er lei av alle "Grafikken på dette spillet sugde"-tråder. Du er enten en veldig kresen spiller, eller en dårlig sjåfør, siden du ser på bakken når du kjører. Jeg legger ikke merke til bakken en gang, hvertfall ikke til minste detalj. Selv ble jeg fornøyd med grafikken på bilene. Det er det som teller mest for meg. Men hva forventet du egentlig av det spillet? Det er jo også beregnet for drittunger med foreldres dataer.. Endret 5. desember 2005 av Xs2n0n
joa1234 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) *Leste litt for fort* Endret 5. desember 2005 av joa1234
invalid_user Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Hvorfor skal folk ta ting så alvorlig? Mente det jo som en spøk, eller, det var en tolkning i det; det spillet skal ikke kreve så mye maskin. Jeez *Edit* Hehehe :-) Endret 5. desember 2005 av Xs2n0n
Steina Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Om grafikken er så dårlig at du tror det ikke er "normalt", så send med screenshot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå