Coaxmetal Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Ja da ble sugetr for stort til at jeg klarer å tilbringe jula uten wow. Med hjelp av flere kompiser som er på god vei til å dra livet mitt ned i wow-søla igjen, har jeg altså bestemt meg for en restart ;-) Valget av class falt på druid, med fokus på feral fram mot 60. Så noen tips? profession? build? gode items jeg bør investere i? quests jeg bør gjøre? Alt tas imot med takk :-)
Superslask Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Korteste veien til Heart of the Wild ialfall talentmessig.
War Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Skal du levle fort? Du må iallefall gjøre druid questene .' Ellers er det bare å akseptere alle Q og sjekke dem på nett Så luker du bort 500xpen og beholder 9000xpene. Jeg var i uld. i sta (rett før instancene), drepte masse eliter alene, tok lang tid questet? 400xp Finnes kjappere måte å grinde xp på en eliter. Av yrke, hold deg langt unna blacksmithing og eng. Jeg vil annbefale Alchemy og evt herb/skinning
v142 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Av våpen er denne ganske grei Viscous Hammer, ellers så dropper der en nice mace i deadmines lvl19 req tror jeg. Jeg valgte skinning/mining på min druid. få deg feline swiftness så tidelig som mulig, veldig greit med 30% raskere speed i catform(du kan ha den ved lvl 21) husk at 1str = 2 AP, og 1agi = 1 AP i cat form, så i starten er det like greit å gå for sta+str synes nå jeg da.
.V. Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Mining/engineering kan vær artig for en druid (ihvertfall før lvl60), siden du faktisk får en fin damageboost (Gnomish Death Ray ftw). Har ikke prøvd feral selv, men det skal visstnok være best til levling nuh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå