Gå til innhold

3dmarks rekord fra finland med gf4!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-02 15:37, Prelude skrev:

den testen er ikke fullstendig, og etter mine øyner ugyldig.

dem har kjørt kun game testene med car chase, dragothic, lobby og natur testen, alt annet har dem hoppet over...


tenker at en fullstedig test med
alle
testene hadde nok produsert en score på rundt 14-16.000


De fleste som tar de rekordene kjører bare game testene!

Hvis du ser på de andre som ligger blant top5 på madonion så vil du se at de også bare kjører game testene.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-02 17:06, Citizenx skrev:

Quote:


Den 2002-09-02 15:37, Prelude skrev:

den testen er ikke fullstendig, og etter mine øyner ugyldig.

dem har kjørt kun game testene med car chase, dragothic, lobby og natur testen, alt annet har dem hoppet over...


tenker at en fullstedig test med
alle
testene hadde nok produsert en score på rundt 14-16.000


De fleste som tar de rekordene kjører bare game testene!

Hvis du ser på de andre som ligger blant top5 på madonion så vil du se at de også bare kjører game testene.

 

Dette er helt feil!! Din score blir den samme om du kjør hela testen eller bare di første (t.o.m. nature). Scoren regnes ut fra de førsta testerna! Prøv selv. Eller skriv en mail til madonion og spør.

Og hvorfør gjør man dette -> før å spare tid!! Det er ikke lett med ln2 kjølning ekstreme.....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-02 17:06, Citizenx skrev:

Quote:


Den 2002-09-02 15:37, Prelude skrev:

den testen er ikke fullstendig, og etter mine øyner ugyldig.

dem har kjørt kun game testene med car chase, dragothic, lobby og natur testen, alt annet har dem hoppet over...


tenker at en fullstedig test med
alle
testene hadde nok produsert en score på rundt 14-16.000


De fleste som tar de rekordene kjører bare game testene!

Hvis du ser på de andre som ligger blant top5 på madonion så vil du se at de også bare kjører game testene.

 

 

 

ikke Radeon 9700 PRO, kjøre alle testene med 18000 +

Lenke til kommentar

Den 2002-09-02 17:32, candymann skrev:

Quote:


Den 2002-09-02 17:06, Citizenx skrev:

Quote:


Den 2002-09-02 15:37, Prelude skrev:

den testen er ikke fullstendig, og etter mine øyner ugyldig.

dem har kjørt kun game testene med car chase, dragothic, lobby og natur testen, alt annet har dem hoppet over...


tenker at en fullstedig test med
alle
testene hadde nok produsert en score på rundt 14-16.000


De fleste som tar de rekordene kjører bare game testene!

Hvis du ser på de andre som ligger blant top5 på madonion så vil du se at de også bare kjører game testene.

 

Dette er helt feil!! Din score blir den samme om du kjør hela testen eller bare di første (t.o.m. nature). Scoren regnes ut fra de førsta testerna! Prøv selv. Eller skriv en mail til madonion og spør.

Og hvorfør gjør man dette -> før å spare tid!! Det er ikke lett med ln2 kjølning ekstreme.....

[/quo

 

de må jo regne med de andre testene ellers hadde det vell ikke vært så mye vits i å ha dem med da vell, det er jo derfor GF4 kortet ikke kan konkurer med ATi Radeon 9700 PRO

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-02 15:37, Prelude skrev:

tenker at en fullstedig test med
alle
testene hadde nok produsert en score på rundt 14-16.000


 

3dmark score beregnes med gjennomsnittlig fps i hver av game-testene * 12, de andre gir ingen virkning på score'en overhodet, det er bare syntetiske resultater for enkeltfunksjoner i skjermkortet.

Lenke til kommentar

dasshoder av ati-fans also!, du kjører mindre tester for at de skal ta kortere tid, uansett om du har ati eller nvidia eller noke som helst anna kort vil du ikkje få redusert 4000 poeng ved å ikkje kjøre alle testane! uansett ****, så lenge du får opp en poengsum etter at dei testane du har valgt er ferdige, så har du fått den summen...vis de kommer opp: ikkje nok tester til å lage en poengsum så har du ikke en poengsum!! SÅ den så!

 

blir arje for f***, face it ati-fans, foreløbig er nvidia geforce4 ti4600 det kortet med mest 3dmarks, de er bare sånn de er uansett kor høgt dere elsker ati radeon 9700 PRO

Lenke til kommentar

vell, spaz, dem har kjørt ati på 400mhz, kom den over 18530 3dmarks? nei? gjorde den vel, og btw eg sa FORELØPIG, viss du har gått grunnskolen veit du ka de betyr...

for de er nemlig akkurat ja geforce4 ti4600 som har best 3dmarks score, eller tar eg feil kansje?

 

og en anna ting, eg syns at ati burde egentlig knuse et ti4600 som faktisk er hauggammalt, over 1/2 år sønder og sammen uten store problem

Lenke til kommentar

men tidligare her i denne tråden blei de sagt at et ati på samme hastighet ville knuse nvidia sønder og sammen, hastigheters om faktisk er oppnådd...fortsatt slo de ikkje ti4600..

 

og ytelsen i spel er vel egentlig heilt 100% okei med et ti4600, eller er de noken som er imot meg på de punktet??

 

dessuten, når nye meir krevande spel kommer, noke sikkert ati fans står og gleder seg til, så står NV30 for tur, et kort eg har stor tru på :grin: *sikle*

Lenke til kommentar

Dette er helt latterlig, ro dere ned nå.

Greit, alle NVidia fans, Ti 4600 er raskt.

ATi-fans, ja Radeon 9700 er enda bedre, både på bilde og ytelse.

 

Så klart har et system med Ti4600-kort 3dmark-rekorden for øyeblikket... finnene fryser det jo ned mot nullpunktet!

Og så klart vil Radeon 9700 Pro knuse den gamle rekorden bare finnene med nitro-kjøling får tak i det!

 

Ingen grunn til å hisse seg opp.

Lenke til kommentar

Skal være enig med det som blei sagt tidligere i forumet her at det er litt bak mål å sammenligne Ati 9700 og GeForce4 Ti 4600. Og det fordi TI4600 har være ute i et halvt år nå.

Og ja ATI kortet er bedre enn GeForce4, men så kommer "GeForce 5" med NV30 chipset og jeg trur nVidia kommer til å bli bedre enn ATI. Og da blir det stilt spørsmål rundt når ATI kommer med et nytt kort og sånn kommer det bare til å fortsette.

Har selv hatt kun nVidia kort (GeForce2 og nå GeForce4) og syns nVidia lager gode kort.

 

Btw: Selv om jeg alltid har brukt nVidia og syns det er best (siden jeg ikke har prøvd skjermkort fra andre produsenter), så er ikke det en betydende med at jeg ikke liker ATI sine kort. Jeg har sett noen tester og de har gode kort de også (hvertfall ut i fra hva jeg har lest).

 

zn00ker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...