Michael-G Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Hei, jeg lurer på hvordan man kan forwarde en adresse fra f.eks home.no/blabla til f.eks blabla.com? Noen som har peiling? på forhånd takk!
Scatch Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 www.moo.no home.no/Michael-G -> www.MG.moo.no
Michael-G Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Scotch skrev: www.moo.no home.no/Michael-G -> www.MG.moo.no Ja, men det er ikke godt nok. jeg har en adresse som er www.home.no/******, og det er jo enklere en www.******.moo.no. Jeg skal ha www.******.com eller www.******.no, net, org og slikt går greit det også.. FraXinuS skrev: tror det går her www.no-ip.com Men det koster penger, jeg er ikke spesielt interessert i å betale noe..
nomore Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Men da er ikke folk spesielt interresert i å levere det du spør etter At du må betale for gunnar.com er så klart selvfølge(ellers ville det faktisk vært kaos). Og at du kan få et lengre et rimeliger(gratis) får du bare leve med. gunnar.banjo.org bør da nesten være godt nok når du ikke vil betale noe.
gather Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Scotch skrev:www.moo.no home.no/Michael-G -> www.MG.moo.no Ja, men det er ikke godt nok. jeg har en adresse som er www.home.no/******, og det er jo enklere en www.******.moo.no. Jeg skal ha www.******.com eller www.******.no, net, org og slikt går greit det også.. FraXinuS skrev: tror det går her www.no-ip.com Men det koster penger, jeg er ikke spesielt interessert i å betale noe.. 5269463[/snapback] www.*.com koster penger Du kan kjøpe det hos f-eks www.above.no de kan da også sette opp forwarding så vidt jeg husker (aldri hatt bruk for det) Dette får du neppe gratis noe sted kun til forwarding (noen leverandører gir gratis domene med kjøp av hosting) Hos above koster et .com domene 100 kroner eksl. mva (som for tiden er 25% eller 25 kr i dette tilfellet) PS: for å ha www.*.no må du ha et organisasjonsnummer
Lars-H Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Edit: Glem det... Endret 9. desember 2005 av Lar5
|FSK| Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Du får nok ikke et domene uten å betale penger, sorry
scriptern Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Fastname har gratis url-videresending nå, hvis du kjøper et domenenavn (juletilbud).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå