TRS Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Fant fint lite om denne "karen" når jeg søkte etter ~"Razorgore taktikk" osv, så da får jeg vel spør. Vi har nå Ragnaros på farmstatus (vil nå si det, dreper han på første forsøk) og prøver oss på Razorgore, men det klaffer liksom ikke. Vi har prøvd med 2 lag i hvert hjørne til å ta seg av mobs, men det blir så sykt mangen etter hvert, og det blir vanskelig å holde tempoet oppe. Har også prøvd å ha shaman's i midten med earthbind totems for å kite Legionnaires, men vi sliter litt med å få samtlige inn i "ringen". Vi bruker sleep på dragonkin, men vi kan jo ikke ta 12 druids kun for det, så det blir alltid noen igjen. Har til nå hatt warriors til å ta seg av disse. Selv vet jeg ikke hvor mangen egg det er totalt, men er vel 30 eller noe? Har vert nede i 14 eller så tror jeg. Tenkte å prøve noe annet neste gang. Å ha alle uten om den som kontrollerer Razorgore, I midten, for så å ha shaman's bruke frostshock på de som går opp på rampen der med "Orb of domination" eller hva den heter, for å få de ned. Mages or rogues dreper mages, shamaner kan da kanskje klare å kite Lego's bedre? Også ha warriors og muligens hunters til å kite Dragonkin. Tips og innspill mottas med takk. EDIT: Evt en film som viser hele fighten, (der man kan se når/hvordan folk gjør det (inkl drepe kontrolleren)) er jo ikke å forakte. Endret 4. desember 2005 av TRS
Slåmeg Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Drep alle mages. Vi dreper de to først melee orcene i hvert hjørne, resten kites av shamaner rundt i ring. Vi sleeper så mange drager vi kan, mens huntere kiter resten.
PcT Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Vi har alltid 6 shamans som løper i sirkel og bruker earthbind, og earthshocker alle lego's, så dreper vi alle mages og warrs tanker 1-2 dragons hver og druids sleeper og warlocks fearer dragons, dritlett fight egentlig
purpledonkey Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Vi gjør omtrent samme som PcT skrev, bare at hunters kiter dragonkins i tillegg til sleeping (ingen tanking/fearing). Kommer ting litt ute av kontroll og dere bare har noen få egg igjen kan den som styrer razrogore bruke aoe fireball greiene så får han de fleste mobsa på razorgore. Så kan warriors feare et par ganger mens dere tar de siste eggene. Endret 4. desember 2005 av purpledonkey
Omar Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Det er haugevis med filmer der ute. Nightmares Asylum har en fin en, www.na.iogaming.com Endret 4. desember 2005 av Omar
Stoop kid Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) 2 Grupper i hvert hjørne. Hver gruppe dreper alle mager som spawner. Starter på eventuelle melee-humanoids. Dragonkins skal IKKE slås på eller røres, de kites av 1-2 warriors som løper opp og ned fra de ulike podiene, og bruker demo-shout osv. for å samle aggro. De her MÅ klare seg i live. Prestene healer minimalt, bare renews og få flash. Når det er få egg (4-6) igjen så trykker spilleren som kontrollerer Razorgore på AoE-taunt, og alle klassene med fear løper inn og fearer, for at skaden ikke skal bli for stor på razorgore, og for å gjøre overlevelsen lettere. Når alle eggene er tatt så skaffer 2-3 warriors aggro så fort som mulig, tanker han inntil veggen, med ansiktet vekk fra resten av raidet. Han som ikke har aggro må stå på siden av bossen for å ikke bli truffet av conflagrate samtidig som MTen. Viktig å heale dem mye her. Resten skal gå lett. Endret 4. desember 2005 av Quicko
TRS Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Det er haugevis med filmer der ute. Nightmares Asylum har en fin en, www.na.iogaming.com 5253058[/snapback] Har sett den, men nå viser ikke den stort annet enn fra midt I encounteren så og si, tenkte mer å se fra hele encounteren, noe det virker som få eller ingen gjør.
Bautastein Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 (endret) Her er en film fra en av våre razorgore-kills. Den viser hele fighten, men sier deg kanskje ikke så mye. Vi har ikke mulighet til shamankiting, hvis dere er horde, er nok dette det letteste. Uansett så setter vi mager/warlocks/rogues på alle mager. Det er det eneste de gjør: dreper mager. Alle healerne er i midten. Noen warriors beskytter healerne da de lett får aggro. Om det blir vellykket avhenger av om mindcontroller og warrior timer riktig. På et tidspunkt så drar de aggro med razor ved midten, og warriorene aoe-fearer en av gangen. Det ender med at alle dragene blir kitet i en klynge av den huntern med best gear. Alle magene må bli drept med en gang. Når razorgore spawner blir han tanket i hjørnet av to tanker, en foran og en bak. De venter en stund før de lar ranged gjøre moderat dps. Da jeg aldri har mindcontrollet razorgore eller prøvd meg som warrior der gjør at jeg ikke kan hjelpe deg no mer enn dette. Endret 5. desember 2005 av Pinglebolle
v142 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vi bruker også shaman kiting på razor, speedenchant på bootsa og novatotem gjør underverker sier våre shammys, husk du kan sleepe dragons med razor også, cooldown er omtrent den samme som på destroy egg.
geiran Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Først: Lag en taktikk, kun en. Ikke gi opp om dere wiper. Hold dere til samme taktikk, men prøv å finpuss denne. Tren, tren, tren tren. Tips: * 4 hjørner - 4 grupper. Disse gruppene er rogues, mages locks. Drep mages, kun mages. Jeg gjentar, kun mages. * Shamans - Earthbind totems i midten. Kite legionarres. Bruk gjerne 6 shamans første kill, deretter kan du redusere på dem når taktikken sitter. * Hunters kiter dragons. Fordel dem i hver sine hjørner for å lettere finne sine dragons. * Druid sleeper dragons. Fordel dem i hjørner. * Warriors kan kite dragons om det er nødvendig. Med 5 hunters + 5 druids har du kun 2 dragons igjen. Strengt tatt ikke nødvendig siden Razorgore kan sleepe dragons oxo. * Bruk rampene på hver side for å kite. Spring opp, hopp ned. Mobsene vil ta den lange veien ned på andre siden. * Bruk buffs og enchants. 10% speed er bra tips... (Hakkar buff/minor speed enchant) * Heal så lite som mulig. * Kjør på med frostnova rotasjon når du nærmer deg 3-4 egg igjen og du sliter med legionares. Evt kombiner med Razorgore AOE. Lykke til. Razor er skikkelig moro
Omar Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det er haugevis med filmer der ute. Nightmares Asylum har en fin en, www.na.iogaming.com 5253058[/snapback] Har sett den, men nå viser ikke den stort annet enn fra midt I encounteren så og si, tenkte mer å se fra hele encounteren, noe det virker som få eller ingen gjør. 5253243[/snapback] Den viser hele encounteret såvidt jeg vet. Kanskje ikke starten av fase1 men den er jo bare bullshit uansett. Kanskje ikke så lett å se posisjonering fra en mages synspunkt da men :|
TRS Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Kanskje ikke starten av fase1 men den er jo bare bullshit uansett. Nå er det jo her det er viktigst mener nå jeg da, ettersom det er starten vi sliter med, å få en god.."workflow" om du vil. I NA filmen starter jo når de har fått kitingen igang osv.
geiran Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Starten er ikke hokus pokus. DU knerter de tre mobsa kjappt, enten ved å sheepe to eller assigne 3 warriors. Shamanene starter å løpe i ring før du er ferdig med de tre guardene. Orb controlleren din løper og tar orben ASAP. Og ikke løp på platformen. Styr den nedenfra. Men som sagt, lag egen taktikk. Du kan ikke lese deg til å knerte Razorgore. Det må trenes og wipes. All wipinga er god trening til Vael, da du wiper enda oftere
TRS Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 greit nok at man ikke kan lese seg til det, og det er heller ikke meningen, er mest ute etter tips som vi kan bruke. Har jo og fått noen som jeg tror vi skal prøve i kveld, så vi får se hvordan det går. Det er som sagt startfasen (etter controlleren er død og mobs begynner å spawne) vi sliter litt med pga vi blir så overveldet av alle mobs.
Canute Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Green Whelp Armor er ikke dum å ha for shamaner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå