Garegaupa Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Eg har eit lite problem med auto-save på Call of Duty 2. Når eg startar spelet og tek til å spele, verkar auto-save som det skal, og spelet vert lagra ved dei punkta det skal. Men, plutseleg så sluttar denne funksjonen å virke, og spelet vert ikkje lagra. Eg utfører forskjellige deloppdrag, men ingenting skjer. Viss eg avsluttar spelet og startar på nytt att, fungerer auto-save ei stund til før det på ny sluttar å virke. Er det nokon andre som har opplevd noko tilsvarande?
Garegaupa Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 (endret) Då har eg fått ordna opp i dette, med god hjelp frå Activision si support-avdeling! Ettersom dette tydelegvis er eit generelt problem med AMD sine dobbeltkjerne-prosessorar, postar eg svaret deira her, i tilfelle det kan vere til hjelp for nokon andre: Hi, Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I'm sorry to hear that you are experiencing problems with one of our games. Try the following solution posted by the developers on their message boards: http://www.iwnation.com/Forums/index.php?showtopic=15933 Endret 10. desember 2005 av Garegaupa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå