Gå til innhold

Trenger hjelp med Kameo!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Hadde aldri trodd det, men jeg trenger hjelp.. :blush:

Skal ta det shadow trollet helt i begynnelsen. Han fyren plukker meg altis opp og holder meg til jeg er dø. Kommer IKKE ut av det og vet ikke hvor det står hvordan det gjøres.. Har bare klart å sparke han en gang.. Ble så lei etter 15 min med forsøk, så da skrudde jeg av boxen. Gidder ikke skru den på heller før jeg vet hvordan jeg tar det jævla trollet...

 

Ja, så lurer hjem hvem som er så dum at de har gjort det slik at man må spille singelplayer før man kan spille CO-OP. Hvor lite artig er ikke det? Skal kompisen bare sitte å se på da de første 15 timene? Ja for så kunne spille det Co-op da den ene vil være mye bedre enn den andre? Når de skal gjøre det så idiotisk kunne de liksågodt bare DRITE i det! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trykk på startknappen og les i boken...

 

Det er jo en hjelpegreie for hvert minste lille steg i Kameo

5251860[/snapback]

Har gjort det og vet at stenene skal inn i kjeften på treskallen, men jeg vet ikke hvordan/hvor/når jeg skal få dem inn.

5251890[/snapback]

 

Du får et tips til etter du har prøvd litt, de "eksplosive" skallene som ligger rundt om kring er ikke bare til pynt.

Lenke til kommentar
Trykk på startknappen og les i boken...

 

Det er jo en hjelpegreie for hvert minste lille steg i Kameo

5251860[/snapback]

Har gjort det og vet at stenene skal inn i kjeften på treskallen, men jeg vet ikke hvordan/hvor/når jeg skal få dem inn.

5251890[/snapback]

 

Du får et tips til etter du har prøvd litt, de "eksplosive" skallene som ligger rundt om kring er ikke bare til pynt.

5251913[/snapback]

Kan ikke huske det tipset :hmm: men samma det, har jo brukt dem før ja. Men hvordan skal jeg bruke dem mot treet?

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet langt i Kameo og alt har til nå vært enkelt. Merkelig! Siden jeg ikke klart det første shadow trollet. Prøvde ALLE knappene , men klarte ikke komme meg fri. Dog såg jeg ikke på den venstre styrespaken på som et alternativ... Jeg ble så jævlig forbanna da jeg ikke fikk det til, at jeg kan umulig ha tenkt klart! :!:

Endret av AltTrombone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...