Pirka Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hei ! Jeg spillte BF2 igår i 9timer og var noen få kamper igjen fra promosjon til sjersjant (stripen var på ca:95%) men så måtte jeg sove, spise, hvile osv ... Jeg slå på data nettop får å spille igjen og da klikka jeg Minne stats er vekke ! jeg er privat etter 50 timer med spill ! + det tar no synsykt langt tid på å koble til servewren og BFHQ Hva er problemmen ? Stats kan ikke forsvinne av seg selv over natt ??
AiKi Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det er nok heldigvis bare en bug. Opplevde flere ganger denne uka at jeg plutselig ble Private. For tiden er det også et problem med EA's server, ser det ut til.
Scortech Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg satt og spilte i lang ut på natten i natt. og når jeg skulle starte opp BF2 senere idag og logge meg på min online konto så blir bare det stående på "connecting to online server" og ingenting mer skjer. Eneste jeg får spilt nå er singleplayer med offline konto..søren som skjer her. har prøvd i mange timer idag med å få logget meg inn i BF2 med online kontoen men det samme skjer hver eneste gang. Og eneste jeg kan gjøre for å komme meg ut på desktop igjen er å bruke ctrl,alt og del. Skjønner ingenting. Noen andre som har lignende problemer?? Endret 3. desember 2005 av Scortech
osmoen Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Leste et par tråder her tidligere hvor folk brukte ca 10 min. på å få koblet til account server. Tråd her. edit: feil url Endret 3. desember 2005 av Frikky
Elendil Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Har skjedd før, nåke teknisk som er problemet hos ea sikkert. Endret 3. desember 2005 av Elendil
Pirka Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 ... veldig rart ... mine stats er tilbake idag men etter få minnuter med spill alt låser seg ! ctrl+alt*delete funker ikke, eneste utvei er reboot ... EA SUGER syns jeg, spillte mye zero hour før og opplevde og masse problemmer. Har en enkelt løsning på dette, neste gang så skal jeg kjøpe piratt kopi. Gidder ikke å punge ut cash så sitte igjen med stress og frustrasjoner ...
Scortech Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 "neste gang så skal jeg kjøpe piratt kopi" kjøper du pirat kopier du altså?? LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå