quakie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 vet noen hvordan man kan få gw demo?? Har kanskje litt lyst på det, men vet ikke om det er mulig med en demo.. hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg
ttt Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Denne tråden skal i kategorien Spillforum - for de mest omdiskuterte > Guild Wars. Eg flytter den dit. Eg endra og litt på emnetittelen med det same. Så vidt eg veit er det ikkje ein demo av guild wars, men det kan sjølvsagt hende at det er noko eg ikkje har fått med meg.
Idioteque Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Det var noe ATI promotions greier før, vet ikke om det eksisterer ennå. Var iallfall en 10-timers demo.
laerda Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Is a demo of Guild Wars available? At this time, there is no demo for Guild Wars. We offered many opportunities to play various early versions of the game during our pre-release worldwide events and Beta Weekend Events. If we decide to offer a demo of Guild Wars in the future, we will post the details on our official websites. Ser mørkt ut det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå