Abnorm Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja... hvordan virker disse kodene og noen som vil innrømme at de har brukt dem? Har selv forsøkt, men får ikke disse til å virke: Code / Effect burgerking / Unlocks Burger King Challenge castrol / Unlocks Castrol Ford GTI iammostwanted / Unlocks All Cars
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Hey.. Jeg har testet en trainer(koder) Fant den etter jeg hadde runda det.. Så nå koser jeg meg med og lage de store summene til staten for skader.. Har kommet opp i 18 mill hittil.. Heat 5 osv... Så rått! NFS:MW
Abnorm Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Men hvordan bruker man disse kodene? Det står at man skal skrive inn disse i "main menu" ,men ingenting skjer hos meg!
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Heheh.. vedder 1 mill på at vi to ikke har lik trainer..! Det finnes nesten uendelige trainere som faen ikke fungere.. Jeg har lastet ned minst 50 stk i dag.. Ingen funket... den traineren jeg har heter NFSMW +12 trainer Men det finnes også forkjellige versjoner av +12 trainerene også... Hvis noen veit åssen man lager trainer, så si hvordan så jeg kan lage et som funker=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå