Gå til innhold

PROBLEM MED XP, ANGÅENDE EKTE/UKTE VERSJON

s.a.h

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har installert Windows XP med et serie nummer, som en hel haug med folk har brukt. Nå kommer det opp en feilmelding hver gang jeg startet maskinen at jeg må fikse problemet. Må jeg da kjøpe meg xp? Må jeg formatere? Blir maskinen sperret viss jeg ikke bryr meg om det? Trenger hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikkje love å nytte samme lisens på fleire maskiner, og du vil alltid få denne feilmeldingen.

Vil du ha Windows XP må du kjøpe det.

Du kan ignorere advarselen til dei 30 dagane er gått, etter dette vil du ikkje kunne komme inn på Windows utan å aktivere.

Endret av zeph
Skrevet

utan å aktivere?? Kan eg berre skriva inn ein serie kode så e da i orden. å jo du kan bruka xp uten å kjøpa da! sånn seie berre folk så kjøpe da sjøl, å tør ikkje å innrømma at dei aldri skulle kjøpt! ;)

Skrevet

Men Retningslinjene tillatar ikkje den slags informasjon på dette forumet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Skrevet
Men Retningslinjene tillatar ikkje den slags informasjon på dette forumet.
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

5242099[/snapback]

.. og derfor stenges tråden. Samt HYLING OG SKRIKING I EMNETITTELEN, DET ER HELLER IKKE NOE VI LIKER SÅ GODT HER PÅ FORUMET!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...