morra Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Er det noen måte å skifte statusen i MSN Messenger automatisk til en hjemmelagd status når jeg starter et program? Da tenker jeg feks at jeg starter GTA: San Andreas og MSN skifter status til "Jeg spiller San Andreas" eller lign.
wunderbaum Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Går ikke det med Messenger Plus? Mulig det ikke gjør det asså, men skal selvsagt si ifra hvis jeg kommer over en sånn ting
morra Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg tror ikke det går med Messenger Plus. Hvis det gjør det; kan noen si hvordan? Jeg er ikke interessert i å benytte meg av "Sett til opptatt i fullskjermmodus"-funksjonen som ligger der. Endret 2. desember 2005 av morra
Scatch Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg har Ctrl + Mellomrom, så blir jeg opptatt, og alle MSN-vinduene legger seg helt ned til et fint lite ikon. Så er det bare å dobbeltklikke på det for å få frem alle samtalene igjen. Sjefsvern heter det, og kan bli aktivert her: Plus! -> Preferences -> Privacy Protection
- mOtz^ - Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Kan jo skrive dette i MSN 7.5 da, tenker på den tekstboksen. Syns du bør klare å gidde å skrive en setning før du setter deg bak bilrattet.
morra Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Ok, takker for svar. Det var ikke helt som jeg hadde tenkt, men. Får bare fortsette med å bruke forhåndsinnstilte statuser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå