hakharah Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg lurer litt på emnet rolling/ninjaing. Jeg skjønner at jeg ikke skal velge need når det er noe jeg ikke trenger. Men det er alikevel noe jeg ikke har fått med meg. Denne meldingen ligger inne på en guild hjemmeside: Ninjaing will under no circumstances be tolerated. If you do not need an item, you select "greed" or "pass". Use your common sense. (Side note here; I hope we will be using guild enchanters here, so BoP drops are disenchanted right away. This will require you to pass on any drops that bind on pickup, i.e. boss drops.) Betyr dette at jeg må trykke pass, selv om jeg trenger droppet som bare det?? I en av mine tidlige raids i Deadmines ble jeg kastet ut av en gruppe da jeg needed en BOP drop. Hva gjør man når en BOP disenchantes, fordeles forskjellige ting på de som var i gruppen? Er ikke det litt synd å disenchante en boss drop? Enlighten me pls
Lufen Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det der gjelder så godt som bare på highlvl instances og ikke på instancer som Deadmines Det at du har blitt hivd ut for å neede på en BoP synes jeg sier litt om partyleader med mindre de sa ifra om at BoP skal ikke needes på før man begynte.
holst84 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja dette som står på den guild hjemmesiden gjelder i det guildet. Altså at når dem er f.eks i MC og det dropper en BoP ting som ingen needer så er det bare enchanters som skal få rolle. Slik at dem kan disenchante det. Det at du ble kastet ut fordi du needet på en BoP ting høres helt teit ut. Så lenge det ikke du er en kriger og needa på en caster ting.
hakharah Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Det er godt mulig at det ble sakt noe om det, men som første gang i Deadmines var jeg såpass stressa at jeg ikke fikk fulgt med på party chatten hele tiden. Men uansett, hvorfor skulle noe slikt bli bestemt egentlig? Og hvorfor disenchante BOP drops i high instances?
hakharah Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 ok, du kom med svaret, sorry, så det ikke
klilleng Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg lurer litt på emnet rolling/ninjaing.Jeg skjønner at jeg ikke skal velge need når det er noe jeg ikke trenger. Men det er alikevel noe jeg ikke har fått med meg. Denne meldingen ligger inne på en guild hjemmeside: Ninjaing will under no circumstances be tolerated. If you do not need an item, you select "greed" or "pass". Use your common sense. (Side note here; I hope we will be using guild enchanters here, so BoP drops are disenchanted right away. This will require you to pass on any drops that bind on pickup, i.e. boss drops.) Betyr dette at jeg må trykke pass, selv om jeg trenger droppet som bare det?? I en av mine tidlige raids i Deadmines ble jeg kastet ut av en gruppe da jeg needed en BOP drop. Hva gjør man når en BOP disenchantes, fordeles forskjellige ting på de som var i gruppen? Er ikke det litt synd å disenchante en boss drop? Enlighten me pls 5241423[/snapback] Slik jeg forstår dette: - Hvis du _trenger_ en item (dvs; noe som er bedre enn du har fra før), så roller du need. Uansett om det er en BoE eller BoP item. - Hvis det er en BoP item du ikke trenger, så roller du ikke greed, men tar pass. Slik at en eventuell enchanter kan rolle greed, og disenchante det, istedet for at en tilfeldig person får det, som bare kan selge det til vendor. Dette gjelder guildruns, i pickupgrupper roller du som vanlig greed om du ikke trenger tingen. Hvis du ble kastet ut fra en gruppe fordi du rolla need på noe du faktisk trengte (=need), så er jo det ganske tåpelig.
.V. Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Dette er viktig, bestemm lootrules i begynnelsen av instancen. Noe som kan forvirre når det gjelder BoP-drops er at noen kjører need/greed med blizzard sin roll, mens andre ALLTID passer på need for så å krangle i chatten/rolle manuellt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå