Gå til innhold

Tele2 sjekker hva jeg laster ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan de vite at det du laster ned er ulovlig? Tenker de bare ser på hvilke protokoller du bruker elns. Sitter sikkert folk hos Tele2 og tenker "OMG! Han bruker BitTorrent! Piratschvin!", men BitTorrent er ikke en forbudt protokoll, og brukes ikke bare til spredning av piratvarer. Å forby BitTorrent ville være som å forby FTP eller HTTP...

Lenke til kommentar

Aaaaaah... Sånn å forstå. Så de sitter på en skjermdump fra Dc++ eller noe... (sikter til saken i Sverige nylig). Vel, RIAA,MPAA,IFPI har ikke klart å få gjort noe mot noen fildelere i Norge siden 1. Juli, så jeg antar dette ikke er å ta så fantastisk seriøst. For all del, jeg oppfordrer ikke til piratkopiering, men disse selskapenes/organisasjonenes fremgansmåter er ikke det jeg har mest sansen for.

Lenke til kommentar
Var det et slikt brev?

 

Tele 2

 

Hvis så, kan du jo lese igjennom den tråden.

 

Edit:Ser ut som bildet var fjernet i den tråden nå, men selve tråden kan være verdt å lese.

5240884[/snapback]

 

ja det var det brevet der jeg fikk. forresten bildet er der enda

 

alt er ordna nå da siden det var lille broren min som forklarte saken for meg uten at jeg hadde lest det, og jeg 'jumped to conclusions' som de sier

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har fått mail fra tele2 om det, (jeg har telenor!!)  hehe....der bomma de rimelig kraftig..

5300966[/snapback]

Hvordan får du det til å stemme at du har fått et slik brev da?

5300971[/snapback]

 

 

VET IKKE! Jeg skjønte ikke ingenting, det sto nesten det samme som i brevet som var avbildet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...