Gå til innhold

Nå haster det! Hvilke spill skal jeg kjøpe?


JulianR

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge til jeg står i kø på elkjøp, og jeg er fortsatt i tvil hvilke spill jeg skal skaffe meg :no:

Har allerede bestilt condemned og får det på døra med ekspress bud i morra.. men så gjenstår det 2 spill da.... hm :dontgetit:

Er interessert i perfect dark og call of duty.. men tre fps blir litt drøyt tror jeg..

noen andre ideer??

liker egentlig ikke plattform så godt... fotball liker jeg.. men fifa har fått så dårlig kritikk og jeg har fifa 06 på den originale boxen... king kong er jo artig, men det er jo mye fps der også!

noen ideer der ute? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser kanskje ut som om du sliter litt da egentlig.

Mener bare at hvis du ikke skal ha så mye fps eller plattform kan vi se bort fra 3 av de store (PDZ, CoD2 og Kameo). Da gjenstår det mange spill som bare blir lansert på Xbox bare for at de skal ha noen spill ved lansering. (tenker på tony hawk, fifa etc...)

 

Jeg ville absolutt valgt Kameo (skal ha det selv etter hvert) og du bør vel kanskje velge enten PDZ eller CoD2. Begge to blir vel litt drøyt.

 

Eller du kan rett og slett kjøpe bare et spill og spille masse på det frem til jul. Da kan du kjøpe deg et til og spille i juleferien (om du ikke jobber) ;)

Lenke til kommentar
Ser kanskje ut som om du sliter litt da egentlig.

Mener bare at hvis du ikke skal ha så mye fps eller plattform kan vi se bort fra 3 av de store (PDZ, CoD2 og Kameo). Da gjenstår det mange spill som bare blir lansert på Xbox bare for at de skal ha noen spill ved lansering. (tenker på tony hawk, fifa etc...)

 

Jeg ville absolutt valgt Kameo (skal ha det selv etter hvert) og du bør vel kanskje velge enten PDZ eller CoD2. Begge to blir vel litt drøyt.

 

Eller du kan rett og slett kjøpe bare et spill og spille masse på det frem til jul. Da kan du kjøpe deg et til og spille i juleferien (om du ikke jobber) ;)

5238758[/snapback]

 

Ja, Condemned er jo bestilt.. og er driitkeen på COD eller PDZ, men hvem av dem!!? :ohmy:

Ja, kan også spare til DOA4 eller et spill i Januar ellernoe også... ;) Kanskje jeg får et spill eller to til jul også..

men da står det altså mellom COD og PDZ.. :ermm:

noen som har noen seriøse meninger om hvilket jeg burde kjøpe..?

Lenke til kommentar

Jeg har vel bare gjort meg opp en mening om hvilke av de spillene som er best ved å lese hva andre skriver og av å lese anmeldelser.

 

For meg ser det ut til at CoD2 har den reneste grafikken. PDZ er nok grei den også og jeg kommer nok til å gå for denne. Er litt rare-fan så det er vel det som driver meg...

Lenke til kommentar

Nå er jeg nok mest interessert i PDZ, ettersom jeg ikke er sååå glad i krigsspill.. ettersom det blir litt ensformig etterhvert.. og etter det jeg har hørt har PDZ mange ulike brett.. håper bare ikke historien er AALTFOR dårlig, som så mange sier..

Forresten Arnleif.. er ikke noe interessert i snowboard.. likte amped 2.. men på nr 3 er grafikken dårlig og det er ikke lenger så realistisk.. mer ssx aktig nå.

 

edit: da blir det nok perfect dark og condemned foreløpig.. så får jeg ønske meg king kong, dead or alive og cod til jul :cool:

Så får jeg kose meg med noen skumle kvelder med condemned og et par fartsfylte kvelder med joanna dark frem til jul :):thumbup:

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...