Gå til innhold

Motorola Razr V3i..Hva tror dere?


Anbefalte innlegg

Nå snart kommer denne lekre mobilen på markedet. Hva tror dere om den? Vet noen akuratt når den kommer?

 

Her er en review av: Motorola razr V3i

 

Her er link til Specs om: Motorola Razr v3i

 

 

Kan faktisk tenke meg denne, synes den er litt lekker.

 

Noen positive forandringer fra forgjengeren er mere minne og plass for minnekort, Bedre kamera, også noen andre små ting.

Det som er bra er at den er like tynn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
V3i kommer i slutten av Januar sammen med V3x, L6, U6 og L7. L2 kommer i Februar / Mars

 

U6 og L6 får jeg om noen dager. V3i er bestillt og den har jeg vel et par dager etter nyttår vil jeg tro :-)

 

Sitter også med ROKR E1 hvis noen skulle ha noen spørsmål :-)

5346829[/snapback]

 

 

hva kommer v3i til å koste?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, jeg var nylig i London og kjøpte V3i for 220 £ hos Carphone Warehouse. Billig! Fikk tilbake momsen og det ble enda billigere.

 

Bra:

Mobilen er terapeutisk for øynene, spesielt i mørket.

Bra kamera og skjerm. God lyd på mp3. Tynn!

 

Dårlig:

Det er av og til ikke lyd på ringetoner når noen ringer. Det samme skjer med alarmen (som kommer på, men ingen lyd).

Mangler iTunes.

Litt lav lyd på høyttaler mens man prater.

Ok batterilevetid.

Treg CPU.

 

Bra mobil tross en del irritasjonsmomenter. Venter på en ny firmware. Det burde fikse problemene.

Endret av v3iTheOne
Lenke til kommentar

?? Hva mener du?

5504190[/snapback]

Mobilen fungerer ok på alle andre områder, men når det gjelder ringetone og alarmtone er det random når den kommer på. Dette gjelder både mp3 og polyfoniske toner. Displayet kommer på, men ikke noe toner. Jeg har prøvd alle type oppsett.

Kanskje er det bare min mobil det er noe feil med. Kan noen si ifra når det kommer ny firmware for v3i?

Endret av v3iTheOne
Lenke til kommentar

MEn man kan vell ikke bruke det att det ikke er Itunes i den som noe negativ, har ikke motorola slutta sammerbeidet mellom Apple nå da? etter forrige prosjekt som ikke gikk så bra..

 

og over til noe annet, jeg pratet med kompisen min idag fra UK og han har nettop fått seg RAZR V3x - og den skulle vistnokk være utrolig stilig ^^

Lenke til kommentar

Jeg eier v3i, kjøpt fra hong kong. Første jeg gjorde når jeg fikk den var å oppgradere firmware slik at jeg fikk Norsk oppsett :)..

 

Prisen var 2800 inklusiv frakt.

 

Kjempetlf på alle måter, har ingen problemer.

 

Å sende den til rep er ingen god ide. En annen eier av v3i fikk telefonen sin ødelagt hos motorola, og måtte sende den tilbake til hongkong. Beste er å firmware oppdatere selv (selv om det ikke er helt lovlig) :hmm:

 

mh

Rp

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...