Gå til innhold

Dine beste kjøp på AH.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rakzur Club droppa meg og jeg solgte den for 50g. Dagen etterpå var en lik til salgs for 10g. Jeg kjøpte og solgte for 50g igjen :)

5236783[/snapback]

50g for noko som har lvl16 som required level? :O

Hadde eg aldri kjøpt. Fortsatt aldri kjøpt noko så dyrt. (Eg er lvl60 og sunnmøring)

Skrevet

Hehehee! Sunnmøring ja :tease:

Nei, jeg hadde heller _aldri_ betalt 50g for noe til en så lav lvl. Men folk som har 4 lvl 60 på samme server og ørti tusen gull driter sikkert i om han betaler 10 eller 50g. Han vil bare ha det beste våpenet til alten sin...

Eller noe sånt

Skrevet (endret)

Fikk solgt "Big Bear Meat" til 100G.

Jeg prøvde meg på en "bid-only" og satt buyout på 100g, (som er absolutt HELT UAKTUELT for big bear meat).

Så ser jeg "Your auction of big bear meat sold"

sjekker postkassa og der ligger det jammen meg 100g.

Det skjedde faktisk idag, da ble jeg passe overrasket i maska..

Tullingen har sikkert bommet på buyout og bid eller bare vært helt dritings..

Btw:

Big Bear Meat er sånt skvip man får av nesten alle bjørnen i hele spillet, for dere som ikke visste det.

For det andre, jeg er level 23.

100g for meg er uendelig.

Endret av jhj
Skrevet
Rakzur Club droppa meg og jeg solgte den for 50g. Dagen etterpå var en lik til salgs for 10g. Jeg kjøpte og solgte for 50g igjen :)

Soulkeeper kjøpte jeg for 50g før jeg ble lvl 49. Solgte den igjen for 75g, kjøpte enda en ny for 25g og solgte den for 65g :)

Går an å tjene mye penger hvis man har flaks  :w00t:

Førstnevnte er forresten genial for Warriors fra lvl 16-21/22 ! Genererer veldig mye rage!

5236783[/snapback]

rofl, den kjøpte jeg med min level 18 warrior for 7G.

Fikk du solgt den for 50G?

Da må han som kjøpte den vært innom wowgold.com eller noe slikt, fordi så dum går det ikke an å bli.

Skrevet

2x Essence of Water til den nette pris av 16s. Det er nesten så jeg syns jeg var litt slem mot stakkaren som hadde lagt dem ut til en hundredel av prisen han skulle ta, men hadde ikke jeg tatt dem så kan du banne på at noen andre hadde gjort det.

Skrevet

Jer er imponert over alle de gode kjøpene her. Men jeg lurer veldig på, hvordan vet dere egentlig hva prisen burde ha vært på de forskjellige varene? Er det ren erfaring eller finnes det et nettsted man kan gå inn og sjekke hva forskjellige ting normalt blir solgt for?

Jeg er i lvl 47 og kjøper omtrent aldri noe på AH av våpen/klær. Jeg er tailor og lager mine egne klær og bruker ellers det jeg får i drop/quests. Men jeg selger mye på AH.

Skrevet

Joda, men det er jo svært forskjellig fra server til server. Noen servere er godt etablerte, andre er helt ferske. Du kan liksom ikke forvente å få 1000g for Krol blade på Kul tiras.

Bruker du Auctioneer, får du medianen for din server.

Skrevet

En ting mange ikke vet om er at man kan sjekke om et item har fått bid. Trykk på itemen, se på der du kan by og se på bid prisen på itemen. Er prisen DU byr hvis du trykker bid høyere den det som står der, så har noen tatt bid på den.

Jeg henger en del på AH... aldri grinda noe serlig, ingen epics, ikke noe serlig blå heller. Alikevel hadde jeg 850g når jeg dinga lvl 60. Grei måte å tjene cash på er å sjekke AH i gadgetzan, for meg som er horde så er det ofte noe underprise elements belt eller bracer der.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...