Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har meninger om utsyr fra Eltek?


garrasjen

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd/bruker følgende utstyr fra ELTEK? http://www.mamut.com/dynabel

 

SAGA USC9975 - 2x75 Watt RMS Bilforsterker

Kraftig 2 kanals forsterker med klasse AB forsterkning. Innebygd justerbare både høy og lavpassfilter gjør denne forsterkeren ypperlig både til fullrange, toppsystem og subwoofer. Bassboost hever bassnivået med 0, 6 eller 12dB ved 50Hz. Som ren bassforsterker brokoblet yter ærlige 250 Watt RMS (500Watt maks). Foruten vanlig lavnivåinngang er det også inngang for høynivå (fra spillerens høyttalerutgang).

 

 

Kondensator: 1,5 F dynaBel m/Voltmeter

 

Basser:

dynaBel 10" DY9210 Alu-membran Subwoofer 4 ohm

Aluminiumsmembran

Presis bass - Kraftig 2x50 Oz magnet

150W RMS - 300W Maks - 2" Svingspole

 

 

Høres dette greit ut til rundt 2 lapper? Er ikke ute etter noe premielyd, men trenger litt bass... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saga er alt for strøm svak, jeg er enig med jtand og dropp kondisen men kjøp heller den Dynabel 4 kanaleren, det er et bedre forsterker siden du har en begrenset budsjet så synes jeg du skal heller kjøpe få men fornuftige komponenter som du kan bygge ut videre seinere. :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har SAGA USC9975 - 2x75 Watt RMS Bilforsterker som jeg bruker til å drive dynaBel 15" DY9215 Alu-membran Subwoofer 4 ohm.

 

Bilen er en Opel Omega -91. Og bygde selv en lukket kasse på 45 liter. Det spiller rått.. En rund og god rumlende bass og punch- bass der sangen er sånn...

 

Et godt kjøp til den prisen...

Og jeg ville også droppet kondensatoren, den trenger du ikke til denne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...